Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

 

Ik wil me registreren op de site van canaal digitaal, maar het lukt me niet. Ik doe van alles, kunnen jullie mij helpen

 

Alvast bedankt!

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

Geplaatst:

Oh je bedoelt " het lukt me niet om in te loggen"

 

ik dacht nav de titel van deze thread aan iets heel anders .....

 

Mbt registratiepoging.... gewoon vandaag eens opnieuw proberen en goed lezen

gr. Erik

  • Moderator
Geplaatst:

Dan helpt er maar een ding, bellen.

Er komen nog wel eens foutjes voor in de database bij Canal Digitaal.

Bij mij was het probleem dat men plotseling een oud adres ging gebruiken waar ik al jaren weg was.

Daardoor klopte de postcode bij het registreren niet meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had dit probleem ook.

Bij mijn wachtwoord de aanvangst hoofdletter vervangen door een kleine en alles werkt weer.

Misschien is dit de oplossing?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Ik had dit probleem ook.

Bij mijn wachtwoord de aanvangst hoofdletter vervangen door een kleine en alles werkt weer.

Misschien is dit de oplossing?.

 

Ik kan niet eens registreren!

Geplaatst:

Hier ook het probleem.

 

postcode niet bekend, en zelfs mijn klantnummer komt niet voor in het systeem wanneer ik mijn gegevens wil opvragen doordat ik niet meer kan inloggen

 

Na veelvuldig proberen bleek dat ze mijn emailadres hadden aangepast

 

 

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik wordt er gek van.... :crazy:

Kan al 2 maanden niet inloggen; ook niet registreren, geen wachtwoord wijzigen, enz

 

Wat ook niet kan is een probleem melden va mail, want dat duurt 2 weken voordat je een antwoord krijgt met "inhoud", zonder nuttige informatie.

Nog maar een keertje, reply op hun antwoord, krijg ik een nieuw ticketnummer terug,... begint het weer van voor af aan.

 

Bellen dan maar... Dat kan ook niet want je krijgt een antwoord waar je niets aan hebt.

Vandaag heb ik gevraagd of ik zelf maar even langs moest komen om het op te lossen.

Nee, dat hoeft niet want ze sturen de "geweldenaars" een mailtje, om mijn login te verwijderen, zodat ik opnieuw kan registreren! Dit heb ik reeds 3x gehoord...

Je krijgt ook geen mail wanneer je login is verwijderd, je moet het na een paar dagen maar proberen...Pffff...

 

Als ik dat dan wil proberen, kun je de registratieknop niet vinden. Staat er een knop met: <Span Style=Color,.....etc, zou dat de knop zijn dan?

Ja, dat is um. Maar registreren ho maar.

 

Wat kan ik in godsnaam nog doen??? Wat een ge.......... :mad:

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

  • Moderator
Geplaatst:

Lijjt erg veel op een probleem van je webbrowser.

Welke webbrowser en welke versie gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Nee, ligt niet aan de browser. Thuis, Ipad of systeem op het werk. Maakt niet uit.

Waarschijnlijk kan ik niet registreren omdat mijn mailadres als gebruiker al bekent is bij CD.

Maar inloggen lukt ook niet??? Password is zeker goed. Maar password resetten krijg je ook niet voor elkaar.

Heb al ruim 10 Jaar een abbo bij CD en heb ze nog nooit nodig gehad. Maar nu laten ze me toch echt wel in de steek.

Hoe moeilijk kan het zijn om een gebruiker te "resetten" in het systeem van CD?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Geplaatst:

Dit probleem ken ik. Via de website van canal digitaal een email verstuurd. Vergeet niet uw smartcard en abonnemnet nummer bij de hand te houden. Canal digitaal heeft mij account verwijderd. Na het opnieuw aanmelden op de canal digitaal site. Werkt weer alles naar behoren.

Geplaatst:

Dit probleem ken ik. Via de website van canal digitaal een email verstuurd. Vergeet niet uw smartcard en abonnemnet nummer bij de hand te houden. Canal digitaal heeft mij account verwijderd. Na het opnieuw aanmelden op de canal digitaal site. Werkt weer alles naar behoren.

 

He he, eindelijk ben ik ook aan de beurt. Na langeee tijd kan ik me ook weer registreren en Mijn CD gebruiken. Kreeg trouwens nu wel ineens een mailtje met de stappen welke ik moest uitvoeren.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...