Ga naar inhoud

Hoe zenderpakketten op astra 28,2 bekijken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Halloo Allemaal Ik Heb Een Vraagje Ik Heb Zelf een Dreambox 800 hd Maar Heb Niet zo veel Verstand Van

Ik Heb Zelf Deze Pakketen Die Ik Kijk

Digiturk 7E

CanalDigitaal 23,5

Astra 19,2

Maar Me Vraag Is Hoe Kan Ik Deze Pakketen Kijken

Hotbird 13 E (Italiaans Pakket)

Astra 28,2 (Engels Pakket)

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

Geplaatst: (aangepast)

Welkom hier on board, Ik denk zoals ik het lees dat je er een paar LNB's bij moet plaatsen Bij je schotel om Astra 28.2 en Hotbird 13 E te ontvangen.

Hier heb je een mooi voorbeeld:post-33346-0-64901900-1351608862_thumb.jpg

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Daarnaast nog de nodige abonnementen en je komt een heel eind.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

De BBC's zijn freeview hoor, kost je 0,0 en er zit nog veel meer aan leuke gratis zenders

Max Power

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Geplaatst:

ik denk dat Max FTA wou zeggen. En dan mag je naast de BBC's ook de ITV's, Channel4 en channel5 plus nog een pak andere zenders erbij nemen. echt een aanrader dus. voor sky --> abbo nemen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...