Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Hoi allemaal,<BR>Ik ben nog maar een newbie en wil jullie het volgende vragen:<BR>Ik ben in het bezit van een Philips(seca) ontvanger en wil graag de tequila kanalen ontvangen is dat mogelijk op een philips seca.<BR>En is hier informatie over te verkrijgen.<P>Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Informatie is te verkrijgen in het forum<BR>"Satelliet Receivers - Philips".<P>Blader maar eens door de (oudere) postings.<P>Groeten,<P>Sattaz
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Bedankt voor de informatie.<BR>Ik heb de volgende onderwerpen kunnen vinden.<P>1. je zou een patch moet draaien om de philips geschikt te maken.<P>2. het schijnt dat C+ codes heeft meegezonden die kanalen blokkeren d.m.v. een landcode.<P>Van het tweede snap ik nog niet echt veel, hier ga ik wel voor opzoek naar een goede info site.. hebben jullie nog een aanrader?<P>Het eerste kan ik wel volgen en heb ook een Spaanse patch gevonden echter zet deze alles om naar Spaans ook de menu's.<BR>En dat is ook weer niet de bedoelling.<P>Maar ik zoek rustig verder.<BR>Mocht ik er echt niet uitkomen dan vraag ik het gewoon... beter even dom dan een leven lang. Voor de goede orde gebruik een Mastera, GW, en de files van MD.<P>P.s. zijn er ook clubs en gebruikersdagen in Amsterdam? Zou zo graag meer willen weten over de hobby
Aanbevolen berichten