Ga naar inhoud


werkt deze harddisk,een wd5000aakx?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb hier een nog in de verpakking zijnde western digital sata schijf van 500Gb en 16Mb cache.

het type is WD5000aakx.

die staat niet in de topic werkende harddisken,waardoor ik hier vraag of hij werkt.

alvast bedankt voor de hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


het probleem is,hij zit nog in de verpakking.eens die is opengemaakt,kan ik deze niet meer ruilen.daarom deze vraag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 100% safe wil spelen, ruil hem dan in voor eentje die wel in het lijstje staat.

Ik heb destijds de gok gewoon genomen, en dat pakte goed uit. Meteen een berichtje gestuurd naar degene die dat lijstje bijhoudt.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de week nog een 4 jaar oude schijf ( uit een WD elements usb bakje ) die in de lijst staat als niet werkend in ultimo gestoken . Tot mijn verwondering draait die perfect .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 100% safe wil spelen, ruil hem dan in voor eentje die wel in het lijstje staat.

Ik heb destijds de gok gewoon genomen, en dat pakte goed uit. Meteen een berichtje gestuurd naar degene die dat lijstje bijhoudt.

 

"Meteen een berichtje gestuurd naar degene die dat lijstje bijhoudt."

degene die is er niet.

 

Het is een sticky waar enkel moderatoren kunnen editen, "toevoegen"

 

en eigenlijk is dat ook niet zo hoogstnoodzakelijk

daar de nieuwere kernel in het image (basis origineel en alle vrije alternatieve images) met embedded kernel drivers, maar ook met de driver updates veel meer hdd's aankunnen dan toen de duo net op de markt was.

 

wil niet zeggen dat alles vlekkeloos werkt

ciao

ciao

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...