Ga naar inhoud


telenet codering nagravision of indi gekraakt?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

voordat ik het eigenlijk bericht schrijf,wil ik duidelijk maken,dat ik geen hulp bied om het gelijk hoe,om zonder te betalen naar betaaltv te kijken.

het is illegaal,en tegen de huisregels van dit board,en ik wil niemand in gevaar brengen.

 

ik was deze week aan het surfen op een verkoopsite,en zag daar een black box te koop staan.die koste 250 euro,en zou in staat zijn alle zenders te tonen.de black box is maar zo graag als een DM800.ik zag duidelijk en coax in en uit.of het om de indi codering gaat of die van telenet is wel niet duidelijk.

zou het dit kunnen zijn,dat telenet plotseling de indi codering stop zet,door een eventuele hack?

 

reclame dat erbij stond

Deze I blackbox voor kabeltv kan alles zien van Sport tot film.Geen extra netwerkkabel of ander gedoe nodig aansluiten en kijken.Graag meer info hierover bel ons dan even.Enkel op bestelling te verkrijgen.

Hij kan gewoon weg alles aan !!!!!

post-40019-0-79039100-1351771822_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Aangezien de poster zelf niet weet om welke codering van welke provider het gaat is die niet echt nieuws.

Darom verplaatsen we dit naar off-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die kastjes, kosten zo'n 200 euro.

zijn eigenlijk gemaakt voor de braziliaanse markt, maar bleken ook in belgie te werken.

per toeval blijkt het te zijn dat ze daar dezelfde codering en frequenties gebruiken.

is alleen sd kwalitiet.

en ja ze werken bij telenet, ik ben ze in nederland tegengekomen.(in limburg tegen de grens)

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...