Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De moderne versie van NOS teletekst: Dat je achtergrond kleur krijgt bij de letters (is dat niet versie 2,5?) zou niet meer werken stond in de TV Totaal in rubriek lezers schrijven. Het zou gaan om een technische storing? Is die dan niet snel op te lossen vraag ik me dan af? Ik vind trouwens de achtergrond kleur niet echt mooi, heb liever zwarte achtergrond. Dan zie ik de tekst veel duidelijker. Verder was in het nieuws dat de BBC stopt met teletekst. Jammer!

Geplaatst:

Wegens zware bezuinigingen, nu al, er komt nog 100 miljoen bij, zal dit géén prioriteit hebben.

Overigens, zonder de kleur, toch nog goed te lezen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

Ik vind trouwens de achtergrond kleur niet echt mooi, heb liever zwarte achtergrond. Dan zie ik de tekst veel duidelijker.

Volgens mij als je 2x op Help drukt dat de achtergrond dan weer lekker zwart wordt. Kan het hier niet reproduceren, want bij mij heb ik dat al een keer op UIT gefixed :)

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst: (aangepast)
Volgens mij als je 2x op Help drukt dat de achtergrond dan weer lekker zwart wordt.

Moet je wel een Enigma2 ontvanger hebben !!

Kan het hier niet reproduceren, want bij mij heb ik dat al een keer op UIT gefixed

Aangezien de NOB op dit moment GEEN level 2.5 txt doorgeeft gaat dit ook niet lukken,,

probeer het maar eens op de ZDF daar werkt het wel en zie je gelijk hoe level 2.5 er wel goed uit kan zien.

aangepast door DeBeek
Geplaatst:

Aangezien de NOB op dit moment GEEN level 2.5 txt doorgeeft gaat dit ook niet lukken,,

Correctie... NOB is niet meer. Teletekst wordt inhoudelijk (incl. het Level 2.5 gebeuren) in z'n geheel door NOS verzorgd.

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Alleen Digitenne of DVB-T is nog niet voorbij.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...