lujo Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 (aangepast) Lees ik het goed dat je nu bij CanalDigitaal 99,00 euro aan activatiekosten moet betalen? Is er geen mogelijkheid meer om alleen het kaartjes te kopen dus zonder apparatuur van hun? Zie: http://www.canaldigitaal.nl/televisie/basishd/ 1 november 2012 aangepast door lujo
henrybu Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 Ik denk dat je hiermee alleen nog terecht kan bij een dealer? CDS verkoopt geen losse kaarten meer alleen als tweede kaart. De meeste providers en ook CDS zullen denk ik met content aanbieders afspraken hebben moeten maken dat het content zo veel mogelijk binnen het eigen netwerk blijft en dus niet verspreid kan worden.
lujo Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Geplaatst: 1 november 2012 Ik blijf die activatiekosten van maar liefst 99,00 euro pure afzetterij vinden.
youriy Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 Je hebt het hier over een pakket waarbij je een satellietinstallatie en ontvanger in bruikleen krijgt die ook nog voor je geinstalleerd wordt. Denk je dat zoiets gratis kan? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
wanderer Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 ik vind de topictitel errug misleidend.... Samsung 40D6510WS
youriy Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 Overigens een losse kaart kopen kan ook bij een cds-dealer, kost 69 euro, registreren 30 euro, Kom je ook op 99 euro uit. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november 2012 Moderator Geplaatst: 2 november 2012 ik vind de topictitel errug misleidend.... De topic titel zegt precies wat Canal Digitaal in zijn aanbieding zegt. Je krijgt een `gratis` schotel, ontvanger en de installatie daarvan voor slechts Euro 99,00 activatie kosten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 (aangepast) Ik blijf die activatiekosten van maar liefst 99,00 euro pure afzetterij vinden. Ik vind het dom.... het belemmerd alleen maar dat CDS eventueel nieuwe abonnees krijgt.... 2 november 2012 aangepast door Littlesat Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sattv4iedereen Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 en kan de kosten en aboneekosten bij canal digitaal maandelijks via kredietkaart zoals bij sky UK? en hoeveel kost een upgrade van een kaart dan? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Melchiorskystar Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Overigens een losse kaart kopen kan ook bij een cds-dealer, kost 69 euro, registreren 30 euro, Kom je ook op 99 euro uit. Maar bij een Smartpack van 99 euro zit je wel 2 jaar vast aan een abonnement van € 16,95 per maand, terwijl je met alleen een smartcard ook kunt kiezen voor alleen Basis van € 11,95 voor 1 jaar, zodat je zo toch goedkoper uit kunt zijn. Als je nog geen hd ontvanger hebt en schotelantenne en zo, dan kan het wel interessant zijn. Na 2 jaar kun je dan weer downgraden naar Basis zonder HD desgewenst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen