Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

de vu duo heeft diverse usb aansluitingen.

nu vroeg ik mij af,of het niet mogelijk is om een dvd brander aan te sluiten aan een vu, via usb,zodanig dat die herkent (drivers installeren of zo).

je steekt een lege dvd in de schrijver,en dat je met een applicatie een opgenomen programma op de hdd,rechtstreeks op een dvd schijfje kan schrijven,en nadat hij is geschreven,dat je hem direkt in een dvd of multiplayer kan steken.

bestaat dit,en met welke firmware en applicatie's.

het liefst pli,maar anderen zijn ook welkom.

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb even snel gekeken in vti met wat er zoal in de repository zit. Ik heb onder anderen dit gevonden:

dvd+rw-tools - 7.1-r2 - tools to write DVDs
dvdauthor - 0.6.14-r2 - A set of tools to help you generate DVD files to be pla
yed back on a standalone DVD player.

Of je zo een usb dvd burner kan aansluiten en of dat herkend wordt heb ik eigenlijk geen idee van. Maar volgens mij zit er in pli ook support om programma's of films op dvd te schrijven.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

net even op mijn uno dvdburn plugin geinstalleerd. Daarmee kan je een opname aangeven en deze rechtstreeks op een dvd zetten. Even een usb dvdburner aan je vu knopen en klaar.

Dus vti+dvdburn en je kan aan de slag. Zo te zien maakt het ding zelfs een dvd menu voor je aan voor je opname.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...