Sheikh Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 (aangepast) Gegroet allemaal, Reeds had ik met een paar partners iets afgesproken over het ontvangen van satellietkanalen en die te streamen online. Ik weet dat dit mogelijk is, met een schotel, hardware voor de PC, en software. Maar graag wilde ik hier nog wat informatie over. We willen dus meerdere satelliet zenders op de pc ontvangen (of decoden) via een schotel die op de computer is aangesloten. Mijn vraag was dus: Zou het mogelijk zijn om met een computer dan 10 verschillende zenders tegelijk te ontvangen en aan welke hard- en software moet ik dan denken? Ik zeg persé direct naar de computer, en niet een dreambox o.i.d. wat op de computer is aangesloten, omdat die maar één tegelijk ontvangt. Dan heb ik het nog niet over streamen. Hopelijk zijn er hier een paar mensen die hier verstand van hebben. Bedankt alvast! 1 november 2012 aangepast door Sheikh
Tonskidutch Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 http://www.sat4all.com/forums/forum/38-htpc-zelfbouw-en-configuratie/ is toch veel beter voor die vraag daar zijn ze erg informatief en behulpzaam. Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen