Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is de beste optie om Free X TV te ontvangen?

Ik ben al zoveel verschillende aanbiedingen tegengekomen (die heel uitlopend zijn kwa prijs) dat ik de bomen door het bos niet meer zie.

In een duitse webshop zag ik de kaart voor €39, dit zou dan een abo'tje zijn voor 12 maanden.

Moet die kaart dan geregistreerd of geaciveerd worden ofzo?

Wie heeft hiermee ervaring?

Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB

Geplaatst:

Free XTV,daarvoor en kaart kopen ?dat is zoals bij meerdere van dergeliijke zenders altijd een Gok,want binnen no time zijn ze weer verdwenen.

Op internet kun je dit soort filmpjes gratis bekijken. ;)

Geplaatst:

je vindt op diverse site's dergelijke kaartjes,en schrijven er ook bij,dat ze niet verantwoordelijk zijn,als de eigenaar veranderd of de zender stopt,je kaartje geen 12 maand werkt.

ik zou (indien mogelijk) een kaartje nemen van 3 maand.

ik heb vroeger nog dergelijk kaartje gehad,en moest dit enkel in de decoder steken en de data was 2 jaar later dat ze verviel.

dus kaartje vandaag erin,exp datum 02/11/2014.

@ columbus:via het internet,heb je mogelijks zo een trojaan e.d. binnen.hoe het soms komt,weet ik niet,maar na het bezoeken van dergelijke site's,heb je spam met allerlei erotische aanbiedingen.als er dan iemand anders op de pc werkt,dan denken ze dat je een viezerik bent.

dus ik ben voorstander om dergelijke films op tv te bekijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Als ik mij niet vergis is Free X TV toch al heel lang actief?

Ik heb vier jaar geen sat kunnen kijken, ik veronderstel dat dit nog steeds dezelfde zender is?

Is een abo'tje kopen bij zo'n zender dan niet betrouwbaar?

Geplaatst:

Zenders zoals Free X TV, Dorcel etc zijn al lang actief maar de aanbieder via de satelliet die kunnen nogal eens wisselen van eigenaar.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

@ illusion1234

Soms zijn er op Internet ook livestreams te vinden, die beginnen met rtsp of http die je kan bekijken via de VLC Mediaplayer, even Google gebruiken.

Free X ben ik al tegengekomen en ook andere diverse zenders.

Timm

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Nog even toevoegen dat het wel de bedoeling is om deze zender te ontvangen via satelliet en te bekijken op televisie.

Het zou dus een abo'tje moeten worden.

Wel jammer dat die abo's zo onbetrouwbaar zijn. Het zou zonde zijn een kaartje te kopen en na een maand niet meer te kunnen kijken bv.

Ik zoek nog even verder naar korte termijn abo's zoals hier voorgesteld. Alleen ben ik die nog niet tegengekomen, enkel per 12 maanden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen