Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb dus een mastercrd 2 waarvan de schakelaar kapot in om van modus te veranderen.

Nu las ik dat het ook mogelijk is om via het programma MC-switch te schakelen maar dit lukt niet ook via het programma MasterBurner 1.4 wil het niet lukken.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Groeten Newbier

ps

Ik heb dus de schakelaar losgesoldeerd

Geplaatst:

gewoon er even een nieuw schakelaartje op solderen. te koop bij elke electronica hobbyzaak voor ongeveer 2 euro.

succes

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Als de mastercrd 2 in orde is, moet het gewoon werken met mc switch of masterburner. Het is toch wel een mastercrd 2 he? Toch niet een mastercrd LC? Die heeft volgens mij geen schakelmogelijkheid.

Groetuh,

Tox.

Geplaatst:

Hoi,

Nee het is echt de Mastercrd 2.....

Ik draai onder Xp maakt dat wat uit ivm schakelen??

Ik wou de mastercrd inbouwen in de pc en heb toen de schakelaar losgesoldeerd en verlengt met draadjes zodat ik het drukknopje aan de voorkant van een pc

kon plaatsen (ook de led heb ik veranderd) hierbij brak het pennetje van de schakelaar af en heb de schakelaar toen losgeknipt dus nu zit er geen schakelaar op.

Ik las dus te laat dat je hem ook automatisch kon laten schakelen ………………..

Groeten Newbier

Geplaatst:

Ik las in een ander bericht van jou dat jij een mastercrd zonder body hebt. Dat moet dan een mastercrd LC zijn want de mastercrd 2 is naar mijn weten nooit zonder body geleverd.

Groetuh,

Tox.

Geplaatst:

Hoi,

Hmm fout van mijn kant nog maar eens goed gekeken op de printplaat en jawel het is een lc uitvoering....

Dus moet toch maar even achter een schakelaar aan en dan maar verder met het inbouwen.

In ieder geval bedankt voor de reacties...

Groeten Newbier

Geplaatst:

Het is gewoon een drukschakelaar.

Er zijn overeigens veel betere drukknoppen te koop.

Als je hem dus inbouwd zou ik voor een betere kiezen.

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen