Sigma Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 nou ik als Topfield freak en ex Topfield Beta tester . ik ben over gestapt naar Dreambox en ben daar erg bij mee heb geen probleem met coderen of zo iets. het zijn in verhouding wel wat durdere tuners maar het werkt zeker goed dus wat mij betreft een aanrader. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Henk Puister Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=45420 TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
willemnoorland Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 SRP-2401 CI+, Ook ik heb regelmatig problemen met mijn topfield bv midden onder het kijken of opnemen slaat de recorder a,f zonder enige duidelijk reden. Is er geen andere mogelijkheid om een gecodeerde opname te descrambelen behalve opnemen en verder niet naar een ander kanaal kijken ???
willemnoorland Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Bij de aankoop werd mij de Aston crypt als beste aanbevolen ik weet niet of die multi coding ??? heeft. Overigens is het regelmatig afslaan gestopt nadat ik de tap epg heb uitgeschakeld.
willemnoorland Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Klopt die info staat er op maar wat betekent het is het een goeie ci of had ik beter een andere kunnen nemen. Hetgeen ik natuurlijk nog steeds kan doen
willemnoorland Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 applicatieversie 2.2600B hardwareversie 1.0100 cicas 1.0003 bootversie 2.2600 Is dit een goede versie of wat kan je me nog meer vertellen over dexe ci module??
willemnoorland Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 welke decoder kan meerdere programmas opnemen zonder dat je achteraf ieder opgenomen programma moet descramblen zoals bij de topfield SRP 2401 CI + Ook het feit dat je handmatig alle wijzigingen bij de Topfield -welke weer eens worden doorgevoerd door Canal Digital- moet invoeren en niet automatisch worden doorgevoerd zonder dat je er iets van merk.t Ik heb mijn topfield SRP 2401 CI pas 7 maanden maar begin aardig spijt te krijgen van deze toch prijzige aankoop voor dit uitermatig gebruiksonvriendelijk apparaat graag suggesties ( of ben ik beter af door een duurdere Canal Digital gecertificeerde hd recorderdecoder te kopen
alfred de witt Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 ik heb jarenlang een tf7700 met aston module gehad en dat werkte redelijk. Sinds begin 2012 heb ik een vu ultimo en het hele gedoe met opnames is voorbij. Ik neem heel veel prog. op en deze komen direct ongecodeerd op de hd te staan. ik kan kijken wanneer ik wil. iedere linux ontvanger neemt ongecodeerd op en is een waar feest. Voor mij geen tf of c+ gecertificeerde ontvanger mee. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
dannyvdm Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 Ja ik heb em al een poosje Nu met 1.08.77 firmware goeie receiver Stabiel Tevreee
willemnoorland Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 mijn firmware is TFBCPCE 1.08.00 van 4 dec 2012 Is er soms daarna nog een update geweest ?? Hoe heb je het probleem van het descramblen opgelost ?? ik descramble gecodeerde opnamen s'nachts want als ik het overdag of s'avonds doe kan ik de topfield helemaal niet gebruiken !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen