Ga naar inhoud


Logitech squeezebox problemen


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten


Yep, werkt nu bij mij ook al geruim een dag niet. Best vervelend, zelfs onze dochter klaagt dat ze nu geen radio meer heeft. Voorlopig moeten we het er maar mee doen. Is gekomen nadat men onderhoud aan de servers wilde doen, daarna geen verbinding meer.

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was verbinding maken slecht of niet mogelijk maar of dat het zelfde manko is waar jullie nu over praten..... ? Heb er nu geen last van, ik luister op het moment zonder problemen naar radio Paradise.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Denken we eraan om geen Squeeze boxes naar nieuwe EU model te upgraden want dat is in feite een downgrade en moeilijk terug te draaien.

Alleen nog makkelijk indien geen 2e update plaats gevonden, want dan kun je nog terug naar de oude Firm. Daarna voor gevorderden.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier lees zet me aan het denken. Ik heb een Squeezebox Touch, en ben er heel tevreden over. Ik gebruik hem dagelijks.

Volgens mij staat het automatische update gebeuren gewoon aan... maar die optionele update waarover Sjaak hierboven schrijft komt dus niet automatisch in je apparaat begrijp ik? Waarschijnlijk is het dus verstandig om die update niet te krijgen als ik rudeofdebeer zijn bijdrage lees... of gaat dit weer over wat anders?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de touch en heb vandaag de update doorgevoerd, niks geen problemen mee.

de software draait op een synology nas en heb eerst die bijgewerkt, daarna de update op de touch zelf.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...