gps Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 Ik heb geen beeld meer op mijn zwarte Seca2 kaart met alleen NED 1-2-3. Ontvangstrechten staat op 1-1-1991. Als ik heractivatie aanvraag dan krijg ik de melding dat dit al gebeurd is maar dat is niet zo. Zijn deze kaarten net als de Irdeto kaarten ook uitgeschakeld?
Gipfo Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 Mijne werkt gewoon zonder problemen. Heb je m op sbs staan voor puls? Wat voor receiver heb je je kaartje zitten?
gps Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Geplaatst: 3 november 2012 Kaart stond altijd vermeld in "Mijn Canaldigitaal", nu dus niet meer. Ook SBS geprobeerd maar helaas. Kaart zit in een Philips DSX7072. Gipfo, jouw kaart heeft ook alleen NED 1-2-3?
Eduard07 Geplaatst: 4 november 2012 Geplaatst: 4 november 2012 Lijkt er eerder op dat de kaart stuk is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 4 november 2012 Geplaatst: 4 november 2012 De kaart is uitgeschakeld. Ontvangstrechten staat op 1-1-1991 Vult u rustig aan !!!
gps Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Geplaatst: 5 november 2012 Vandaag gebeld en vernam ik dat vanwege de uitfasering van de Seca2 kaarten die alleen voor NED1-2-3 gebruikt worden en ook omdat Canaldigitaal vermoed dat 2/3 niet meer in gebruik is, deze gefaseerd worden uitgeschakeld. Gaan klanten bellen, zoals ik, dat er geen beeld meer is, dan wordt de kaart weer geactiveerd. Dat is met mijn kaart inmiddels gebeurd. Wordt er niet gebeld dan verdwijnt de kaart t.z.t. uit het systeem. Ik heb wel weer 25 minuten aan de lijn gehangen voor 15 cent per minuut voordat ik geholpen werd. Ik had dus beter naar 0900-9325 moeten bellen nl. 1,30 per gesprek.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2012 Moderator Geplaatst: 5 november 2012 Iets soortgelijks heeft men indertijd met de Irdeto kaarten gedaan, daarop was plotseling geen beeld meer. Werden ze door de gebruiker per internet gereactiveerd betekende dat voor Canal Digitaal dat die kaart nog door een kijker gebruikt werd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Vandaag gebeld en vernam ik dat vanwege de uitfasering van de Seca2 kaarten die alleen voor NED1-2-3 gebruikt worden en ook omdat Canaldigitaal vermoed dat 2/3 niet meer in gebruik is, deze gefaseerd worden uitgeschakeld. Gaan klanten bellen, zoals ik, dat er geen beeld meer is, dan wordt de kaart weer geactiveerd. Dat is met mijn kaart inmiddels gebeurd. Wordt er niet gebeld dan verdwijnt de kaart t.z.t. uit het systeem. Ik heb wel weer 25 minuten aan de lijn gehangen voor 15 cent per minuut voordat ik geholpen werd. Ik had dus beter naar 0900-9325 moeten bellen nl. 1,30 per gesprek. Dus dat geintje van CanalDigitaal kost jou dus € 3,25? Hebben ze jou ook naar je rekeningnummer gevraagd waarop je het gestort wil hebben? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
ruude007 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Hier het zelfde probleem , kaart was uit gezet . Na heractivatie nu terug beeld . DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
magellan Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Im zit hier in Zwitserland met het zelfde probleem. Heft iemand ervaring met de heractivering vanuit het buitenland? ...IP adres... Magellan
Moderator ceesv Geplaatst: 6 november 2012 Moderator Geplaatst: 6 november 2012 Reactiveren vanuit het buitenland via internet is geen probleem of thema bij Canal Digitaal. Voor buitenlandse klanten is er zelfs een 035 nummer omdat je vanuit het buitenland geen 0800 en 0900 nummers kunt bellen. Het enige wat ze dan vragen is om te bellen met nummer herkenning, zodat ze kunnen zien dat je geen Nederlandse klant bent. Die worden dan automatisch doorverwezen naar het 0900 nummer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Zo staat het op de CanalDigitaal site.... Telefonisch contact vanuit het buitenland Vanuit het buitenland kun je via het volgende telefoonnummer contact opnemen met onze Klantenservice: 00 31 35 - 64 66 88 4. Je betaalt hiervoor het tarief voor bellen naar Nederland. Let op: zorg ervoor dat nummerherkenning aan staat. Vanuit Nederland bel je met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 - 9323 (€ 0,15 ct. p/min.). Vult u rustig aan !!!
Rekordc Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Goed dat ik dit weet, met mijn voip kan ik zelf aangeven welk nummer er mee gestuurd word. Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
magellan Geplaatst: 9 november 2012 Geplaatst: 9 november 2012 Bedankt voor de reacties - eens kijken. Ik weet niet echt meer wie de eigenaar van het abbo van die kaart ist (die oude groene). Ik vrees, dat ze dus stomme vragen stellen - die kaart is dus niet officiël in het buitenland...
Antwan Geplaatst: 9 november 2012 Geplaatst: 9 november 2012 Hallo, mij hebben ze ook te pakken met het afsluiten van mijn Seca2 kaart, sinds woensdag geen beeld meer op de zenders Ned 1 2 en 3,dus de vrije zenders. Ik gebruik de kaart alleen daarvoor , heb dus geen abo maar ben wel geregisteerd bij ze. Dus kaartnummer en woonadres van ons is bij hun bekend. Ik heb ze meteen woensdag een mail gestuurd of ze mijn kaart weer willen aanmelden,zodat hij weer geactiveerd kan worden. Nu is het Vrijdag nog steeds niets gehoord en dus ook geen beeld. Zo ga je toch niet met mensen om. Ik heb het idee dat het ze niets kan schelen.omdat ze er niets aan verdienen. Ik ga ze ook niet bellen, aan dat zooitje geef ik geen geld uit. Dus wacht nog wel even af, en als het te gortig wordt ga ik de media hierover berichten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen