Ga naar inhoud


sublime fm gestart


de vrije fries

Aanbevolen berichten

hoi,

 

sinds vandaag heeft arrow jazz fm haar naam veranderd in sublime fm

Over SubLime FM

 

SubLime FM is het grootste radiostation van Nederland op het gebied van Jazz, Funk, Soul, Latin en aanverwante muziek met maandelijks 800.000 unieke luisteraars. Naast Candy Dulfer zijn ook o.a. Giovanca, DJ Maestro en Ferry Maat verbonden aan het station met hun eigen programma’s

 

voor info zie de website van sublime fm

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


kapotgekomprimeerde herrie-zenders

 

Dat is ook mijn grootste ergernis op dit moment wanneer ik de radio in de auto of waar dan ook op 1 van deze vele zenders heb staan, duurt ook niet lang voordat er weer een "normale" zender aanstaat, in mijn geval in de auto meestal Radio2.

Jammer dat Arrow niet meer op FM uitzend dat was mijn vaste autoradiozender vroeger.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

hoi,

 

De commerciële radiozender Sublime FM is niet meer te ontvangen via de satelliet. De satellietcapaciteit die voorheen voor Arrow Jazz FM is gebruikt is geen eigendom van Sublime FM (Exceed Jazz), maar van Flux Media Factory die daarop sinds deze maand Arrow Jazz International is gaan uitzenden.

Sublime FM is sinds begin november vorig jaar de opvolger van Arrow Jazz FM. Sublime FM was tot begin dit jaar naast distributie via FM, kabel, diverse digitale radiopakketten en Internet ook (Free to Air) te ontvangen via de Astra -satelliet op 23.5 Graden in geheel Europa. Sinds begin deze maand is op het kanaal van Sublime FM op de satelliet de zender Arrow Jazz International te horen. Arrow Jazz International is net als Arrow Classic Rock, ook te ontvangen via de satelliet, en Arrow Caz onderdeel van Flux Media Factory, de BV achter de Arrow-groep. Arrow Jazz International biedt non-stop jazz muziek.

Voor satellietluisteraars betekent dit dat Sublime FM niet meer kan worden ontvangen via de satellietontvanger en dat zij gebruik moeten maken van FM-ontvangst of luisteren via Internet. Arrow Jazz International is voorlopig exclusief via de satelliet te beluisteren. Zover bekend wordt Arrow Jazz International niet doorgegeven via (digitale) radiopakketten of Internet

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...