Ga naar inhoud


Geen EPG op één, wel op Canvas. (dvb-t)


marleentje

Aanbevolen berichten

Ik zie geen EPG op één ( dvb-t) alleen " nu en straks" . Op canvas is alles OK. Nog mensen die daar last van hebben ? Het is een week of 2 geleden ook al eens gebeurd.

Ik twijfelde of het mn ontvanger kan zijn, maar de Franse dvb-t zenders hebben wel epg.

Ambetant als je een opname wil programmeren.

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het probleem gemeld bij de klantendienst van de VRT:

 

Bedankt voor uw belangstelling voor onze programma's.

Er is blijkbaar een probleem met de communicatie van de epg informatie tussen de VRT en het DVB-t headend van Norkring België. Onze techniekers en die van Norkring zijn bezig de zaak op te lossen.

 

 

Met vriendelijke groet,

Klantendienst VRT

 

 

 

 

Net even nagekeken en het is reeds in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tonskidutch

 

Neen, ik gebruik geen epg plug-in op mn dm8000, maar tot nu werkte het altijd ! Het moet toch aan Nordkrig liggen, want er is weldegelijk epg op canvas dvb-t en niet op èèn dvb- t. Ze zitten nochtans op dezelfde transponder.

Ik heb een dvb-t module geplaatst omdat ik liever opneem in sd dan in HD, anders raakt mn HD te vlug vol.

Kijken jullie eens op vtm-sd (mpeg2) daar is ook geen epg de laatste dagen. Dat zal wel aan TVV liggen denk ik, weer een vuile truuk om iedereen te doen overstappen naar hun HD-ontvanger.

 

@ bccrew , Bschaar

Dank voor jullie info ! Blijkbaar zijn " de techniekers " er nog niet in geslaagd want het werkt nog altijd niet.

 

Groeten

Leen

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...