Ga naar inhoud


Antenna 3


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Spaanse Antenna3 is uit ons gezichtsbeeld verdwenen al jaren FTA en met bloemen.

Echter voor fervente lief hebbers in NL kwam ik een proggie tegen dat waarmaakt waar je normaliter getild word

En hij is gratis.

 

Google even op TVManRadio. Niet alle spaanse stations doen het Telecinco loopt niet evenmin TVE HD.

Maar Antenna3 is kijken waard. Kan er net mee door. Hij laat zich in full screen modus schakelen

post-31799-0-64490000-1352057895_thumb.jpg

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tegenwoordig zijn de meeste buitenlandse zenders te bekijken via Internet via live streams.

Tot op heden ben ik de Nederlandse zenders van RTL en SBS nog niet live tegengekomen op Internet.

Op dat gebied loopt Nederland echt achter, zelfs alle Duitse zenders zijn zo gratis via Internet te bekijken, ook sommige Franse en de Engelse.

Zelfs Canal+ Polen, TV1000 Rusland, Telecine Portugal zijn vrij te zien via Internet, dat is wel mogelijk.

België en Nederland blijven toch echt achter op dat gebied.

Hopelijk komt hier in de toekomst verandering in.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dit bericht,

Este vídeo no puede ser visto desde fuera de España.

Enkel maar in Spanje te bekijken zeker?

Nederland en Belgie staan erg achter op live tv kijken zonder afhankelijk te zijn van een aanbieder of regiogebonden.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem hier,moet alles geld kosten.ik heb sinds ik een vu duo heb,een plugin gevonden open uitzending gemist,en zonder betalen diverse zaken gratis te zien :D .

in belgie,zal je ver mogen zoeken achter een uitzending gemist,die buiten de getimmerde bakjes gaat :angry:

eigenlijk een off topic,maar ik denk dankzij mede yelo en tv overall,dat de zenders niet geneigd zullen zijn zelf een stream aan te bieden.maar iemand buiten tn en bc,mag het dan vergeten :(

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...