Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik zal binnenkort een tivusat module en smartcard hebben.

als ik kijk naar de aktivatie pagina,staat er op een bepaalde plaats Codice Fiscale

als ik dit vertaal,staat er "Fiscale Code" wat bedoelen ze daarmee? als je geen italiaan kent,kan je deze dan aktiveren?welke codering gebruiken die eigenlijk,en kan je de kaart los gebruiken in een vu met ccam?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

hi,

ik zal binnenkort een tivusat module en smartcard hebben.

als ik kijk naar de aktivatie pagina,staat er op een bepaalde plaats Codice Fiscale

als ik dit vertaal,staat er "Fiscale Code" wat bedoelen ze daarmee? als je geen italiaan kent,kan je deze dan aktiveren?welke codering gebruiken die eigenlijk,en kan je de kaart los gebruiken in een vu met ccam?

je kan deze gebruiken in je VU box,maar is niet rechtstreeks via CCcam dacht ik,je hebt ook een boxkey nodig voor de kaart.

wat ze bedoelen met die fiscale code is miss een regionale postcode of een bepaalde code die ze per regio hebben voor de belastingen,

zou het niet juist kunnen zeggen want ken het niet,maar het eerste waar ik aan denk is zoiets.

even snel gekeken in google en kwam op dit http://en.wikipedia....iscal_code_card

en hoe ene aan te maken zag ik op http://italychronicles.com/how-to-create-a-codice-fiscale/

hoop dat deze linken mochten..

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• 2 weken later...
Geplaatst:

Codice Fiscale is wat ze burgerservice nummer noemen in Nederland of Nationaal nummer in België.

Iedereen die belasting betaalt in Italië of Italiaans AOW krijgt heeft zo'n nummer (mix van 16 letters en cijfers).

jh995

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...