maja Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Bij ons in de gemeente komt glasvezel van Reggefiber. Weet iemand hoe groot de ontvangstkast is die in huis geplaatst wordt? Als het kan foto met afbeelding en de maten L.B.H.
mobieltje Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Reggefiber is een merknaam voor glasvezel, doe een postcodecheck en kies je provider. http://www.eindelijkglasvezel.nl/eindelijk-glasvezel.html Grts.
mobieltje Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Dat vraag ik niet. Wat wil je nu eigenlijk! Stel je vraag dan anders. Door welke provider wordt reggefiber glasvezel aangeboden? Dan pas kan men vertellen wat voor kastje (modem) er gebruikt wordt. Iedere provider gebruik zijn eigen modem en of zoals je zelf aangeeft ontvangstkast. Grts.
minuteman Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Zo'n ontvangkast heet een FTU (fiber termination unit) en is zo ongeveer 25x11x6 cm .
maja Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Geplaatst: 6 november 2012 Dat wilde ik weten i.v.m. de plaatsing in mijn meterkast. Momenteel heb ik een ziggo aansluiting. Ik ga niet overstappen maar laat wel de aansluiting plaatsen. Aan mobieltje bij ons wordt glasvezel door meerdere providers aangeboden.
maja Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Geplaatst: 6 november 2012 Dat wilde ik weten i.v.m. de plaatsing in mijn meterkast. Momenteel heb ik een ziggo aansluiting. Ik ga niet overstappen maar laat wel de aansluiting plaatsen. Aan mobieltje bij ons wordt glasvezel door meerdere providers aangeboden. Bedankt voor de antwoorden.
maja Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Geplaatst: 7 november 2012 De gemeente eist dit niet, hier is men vrij daarin. Of het bij huurhuizen ook zo is weet ik niet. De reden dat ik dat doe is als ik mijn huis ga verkopen, dat is nu niet het geval, het een zekere meerwaarde heeft.
maja Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Geplaatst: 7 november 2012 Toevallig vandaag iemand aan de deur gehad van Reggefiber. Hij kwam vragen of ik een aansluiting wou hebben in huis. Ik heb gevraagd of dit niet verplicht was. Hij vertelde dat het niet verplicht is. Het wordt gratis binnengebracht. Als je weigert heb je wel kosten als je alsnog een aansluiting wil als de werkzaamheden zijn opgeleverd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen