Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo.

Hoe zet ik ondertiteling onder een film?

bij voorbeeld sky cinema of france zender's

met open pli...

dreambox 800se & Vu+Duo

Geplaatst:

dat doe je met een plugin via applicatie en dan groene knop.

wat je moet downloaden,en hoe je het moet doen,heb ik nog niet getest.

je bedoeld waarschijnlijk een ondertitel bestand laten meelopen met de film?

vroeger noemde dat drtiq of zoiets.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

enkel bij het afspelen van een opgenomen bestand kun je de zogenaamde srt bestanden (ondertitels voor die film van internet geplukt) mee op het beeldscherm tonen

het srt bestand dient dan xxxx.srt voor .srt exact dezelfde naam te hebben als de filmnaam (eventueel hernoemen dus)

het srt bestand dient in dezelfde map te staan als waar ook de film zelf is geplaatst

deze > bijvoorbeeld : enigma2-plugin-extensions-subtitleplayer_2.56_mipsel.ipk deed dat prima , ondanks dat je soms per afstandbediening de snelheid moet bijsturen... MAAR of die in de OE2.0 werkt is een andere vraag.

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Volgens mij wil hij gewoon de originele ondertitels bij de kanalen sky cinema en of france zender's

De gele (audio) toets 2x indrukken, de taal van de ondertiteling kiezen (als dat mogelijk is) en bevestigen met de OK toets.

PS De Sky cinema Duitse kanalen hebben geen ondertiteling, dus is de keuze optie ook niet aanwezig.

Grts.

Geplaatst:

ik heb deze week nog naar een aflevering van eureka gekeken, met een externe srt , werkt perfect.

de srt naam gegeven als de mkv file.

Drukken op geel of audio en dan (nogmaals) geel en daar de srt file aanklikken, maar wel lang drukken anders neemt hij het niet

open pli 3.0

ik heb ooit een plug-in gehad die het wel aankon om srt files op te roepen en af te spelen op live tv, ik meen dat dit dr tic was.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij wil hij gewoon de originele ondertitels bij de kanalen sky cinema en of france zender's

De gele (audio) toets 2x indrukken, de taal van de ondertiteling kiezen (als dat mogelijk is) en bevestigen met de OK toets.

PS De Sky cinema Duitse kanalen hebben geen ondertiteling, dus is de keuze optie ook niet aanwezig.

Grts.

als hij dat bedoeld klopt dat in Pli en in VTI

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...