Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb van iemand een PC gehad met een niet zo legale versie van XP er. Althans WMP 11 werkt niet, maar er staan wel recente updates van XP op. Nu heb ik wel van mijn oude PC ( die intussen overleden is ) een legale voorgeinstalleerde oem versie van XP een Acronis back-up en Acronis boot CD, welliswaar zo'n 2 jaar oud, kan ik die erop gooien, zonder problemen ? Het zijn natuurlijk heel verschillende PC's, andere moederborden enzo.

De PC werkt trouwens wel goed, en er zitten geen virussen in of andere narigheid. Misschien wil ik ook wel als proef W8 er op zetten, als het systeem het tenminste aan kan, want de PC is 6 jaar oud.

Salu2, D.Quijote

aangepast door D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:
een Acronis back-up en Acronis boot CD, welliswaar zo'n 2 jaar oud, kan ik die erop gooien, zonder problemen ? Het zijn natuurlijk heel verschillende PC's, andere moederborden enzo.

denk het niet

waarom heb je de XP cd er niet bij gekregen?

of staat die als recovery partition nog ter beschikking op je harddisc?

als het om WMP 11 gaat kun je die toch deinstalleren en VLC erop zetten?

in Virtualbox kun je overigens wel een oude XP-installatie aan de gang krijgen

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

denk het niet

waarom heb je de XP cd er niet bij gekregen?

of staat die als recovery partition nog ter beschikking op je harddisc?

als het om WMP 11 gaat kun je die toch deinstalleren en VLC erop zetten?

in Virtualbox kun je overigens wel een oude XP-installatie aan de gang krijgen

omdat het niet zo'n legale versie is.

bepaalde oem versie's gaan,als die niet specifiek gemaakt is voor deze pc.

ik zou zeggen probeer,als dit een windows schijf is.

als je een "legale'en "authentieke" licentie hebt,kan je even proberen een windows Xp cd rom te downloaden.

let wel dat je een originele download en niet de zoveelste crack versie.

je kan (als ze dit nog hebben) soms een copy vragen in een computerwinkel.degene van mij deed daarover niet echt moeillijk.

volgens hen,ben je niet illegaal bezig,zolang je maar geen gestolen en andere zaken doet om die windows een langer leven te leiden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

IK heb ooit in mijn oude PC waarvan ik die Acronis backup had, een nieuw harde schijf moeten plaatsen, en dat werkte zonder enige probleem. Vandaar dat ik dacht misschien werkt dit ook wel.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Ergens van het net download je een installatie cd van windows xp home. (die zijn zeker te vinden)

Let wel op dat je de home versie download en niet één of andere gekraakte versie

Met de key die op je oude pc staat kan je die perfect installeren op een andere pc.

Wat je dan wel moet doen is de windows telefonisch registreren.

Heb ik al vele malen uitgevoerd, zelf met dezelfde key kan je verschillende malen activeren.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

De key van mijn oude PC heb ik niet hier dacht ik, intussen wel WMP 11 aan de gang gekregen, na wat zoek werk op het net is hij nu gevalideerd ;)

Salu2, D.Quijote

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen