sattv4iedereen Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 hi, morgen of donderdag verwacht ik een tivu module en smartkaart.nu kijk ik rai via belgacom,dus rai1,2 en 3. soms had ik sporadisch eens,dat er de melding was,dat belgacom het programma niet kon doorgeven voor auteursrechtelijke akkoorden.als ik vroeger via satelliet keek,was rai meestal FTA te zien. wanneer,codeert rai een uitzending,en kan je dat ergens opvragen?zijn de andere tivu kanalen ook soms fta en gecodeerd? weet er iemand meer info daarover. alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Timm1983 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 @ Sattv4iedereen Toevallig heb ik ook Belgacom TV, wat ik weet is dat Rai sportwedstrijden codeert, zoals wielrennen of voetbal, of sommige van origine Engelse series die in het Italiaans worden uitgezonden. Na het wegvallen van Rai News zijn nu Rai 2 en 3 terug bij Belgacom. Verder is er ook nog de zender Mediaset, het beste van Italia1, Rete4 en Canale5. Misschien zijn er wel live streams op Internet te vinden van de Rai zenders of die te bekijken zijn via VLC, misschien wordt het daar niet gecodeerd? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
digitaal kijker Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 als je een tivu kaart hebt zal je alles kunnen bekijken die gecodeerd word, er is een aantal rai zenders die constant gecodeerd staan en die werken met de tivu kaart Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Geplaatst: 7 november 2012 ben benieuwd,wanneer ik die krijg,is dinsdag avond opgestuurd vanuit duitsland en moet naar belgie west vlaanderen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen