georges Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb een VU+ULTIMO in gebruik genomen en zou nu graag mijn TF7700HSCI ergens anders willen installeren, maar voor de keren dat ik daar ga kijken vind ik het te duur om een tweede TVV-kaart te kopen. Zijn er andere mogelijkheden? Dank bij voorbaat.
muppet Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Die TF7700HSCI kan die met cccam werken want dan zou je met OSCAM gaan werken op de ultimo en CCcam op de TF7700HSCI. De andere mogelijkheid is om een Smartwii te gebruiken hiermee kun je draadloos de codes heen en weer sturen vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
sattv4iedereen Geplaatst: 7 november 2012 Geplaatst: 7 november 2012 Die TF7700HSCI kan die met cccam werken want dan zou je met OSCAM gaan werken op de ultimo en CCcam op de TF7700HSCI. De andere mogelijkheid is om een Smartwii te gebruiken hiermee kun je draadloos de codes heen en weer sturen waarom oscam? cccam op beiden gaat toch ook? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
muppet Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Ja klopt heb je helemaal gelijk in alleen ik ben oscam en cccam gewend vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
georges Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Geplaatst: 8 november 2012 Die smartwii is nog niet zo'n slecht idee. Hoe zit dat als er op een ontvanger 1 tuner is en op een andere ontvanger 2 tuners zijn? moeten er dan drie kaarten bij zijn, een voor elke tuner?
sattv4iedereen Geplaatst: 9 november 2012 Geplaatst: 9 november 2012 je steekt voor elke ontvanger één kaart.dit ongeacht de aantal tuners die er in zitten. Wel tellen de tuners tijdens gebruik wel mee voor de sids.dus als je één ontvanger hebt met één gebruikte tuner is 1 sid,en als je de 2de ontvanger 2 tuners gebruikt met één client,dan gebruik je 2 sids,dus in totaal 3.dan heb je nog één over. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen