Ga naar inhoud


ProQuest incasso stuurt een spook factuur


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

PAS OP:

 

Er gaan zeer goed opgestelde mails rond van ProQuest incasso.

Zij mailen het volgende:

 

Wij hebben getracht contact met u op te nemen met betrekking tot openstaande vordering van Nuon. Dit is helaas niet gelukt.

Dan verzoeken ze dringend om binnen 5 dagen een bedrag van € 212.13 over te maken op rekening nummer 49.67.42.817 t.n.v. Derdengelden Proquest Incasso

Met betalingskenmerk 99863977

U kunt er zelfs met Ideal betalen en dat maakt het weer vertrouwd.

Er staat ook een Contact bij GWK Travelex ( op NS station ) met telefoon nummer fax btw nummer enz.

 

Aangezien onze betalingen altijd automatische gaan verifieer ik dit soort rekeningen altijd en mijn verifieerring word beloond.

 

Deze aanmaningen zijn nep en kloppen voor geen meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vorig jaar hadden ik en menig medelimburger zo ene van die vette incasso-er (InterimJust****) uit Den Haag voor elke 5 ct te kort betaald bij waterleidingmij over laatste 5 jaar.

werd bij jaarafrekening met rente gewoon meegenomen en niet verrekend. Lekker dreigbriefje.

 

Hebben ze door goede eenmans aktie van wakkere limburger die ze torpedeerde bakzeil op moeten halen. Was wel door ze gemeend. 65 euro incasso kosten voor 5 ct te min betaald.

Bij Nuon flikken ze dat niet, verrekenen het bij volgende acceptgirootje wel. Leek ook eerst nep tot die watermij zei dat het menens was. Denken we aan op tijd correct stuiten indien schijn legale eis.?

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...