rolandroland Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Mijn DVD-speler onthoudt precies waar hij gebleven is. Wanneer ik DVD bekeken heb en vervolgens een audio cd er in doe dan begint hij bijvoorbeeld bij track 7 waar hij voor het laatst is geweest. Zit er een soort geheugen chip in die dit bijhoudt? Bij de DVD Weekend Miljoenairs: Daar onthoudt hij kennelijk ook welke vragen je al hebt gehad? Dat is een soort spelletje zeg maar. Vond dit wel grappig! Weten hier mensen meer van?
Zilverster Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 @rolandroland, Mijn Pioneer DVD speler heeft die functie ook, persoonlijk vind ik dat maar niets. Gelukkig heb ik een optie om dat te omzeilen door 2 maal op de stop toets te drukken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rolandroland Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Geplaatst: 10 november 2012 Bij de Philips is dat ook zo. Soms vind ik het wel handig. Ik beluister mijn Mozart collectie en dan gaat ie weer verder waar ie gebleven is. Ook al heb ik een andere DVD of CD er eventjes in gehad.
Psychosammie Geplaatst: 12 november 2012 Geplaatst: 12 november 2012 De meeste betere spelers hebben een beperkt geheugen hiervoor. Ik gok dat ie een stuk of 5 schijven kan onthouden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen