Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste hakim29

Welke satellieten wil je ontvangen? Dezelfde als je nu hebt of wil je de Hotbird, Astra 19,2 en Astra 23,5?

Wil je de lnb's die je nu hebt blijven gebruiken?

Geplaatst:

beste sprietje

ik wil andere satellieten ontvangen . alle satellieten die kunnen binnen mijn lnb houder. maar ik wil 13 en19 zeker niet verlezen. want ik wil de schotel liver zo houder en lnbs in de houder schuiven . je hebt zo juist. 23.5 als het kan het zal super zijn maar je maag nog meer voorstellen

Geplaatst:

Je zult toch zelf moeten aangeven welke satellieten je graag wilt ontvangen. Deze site kan je er wel bij helpen:

http://www.lyngsat.com/europe.html

In ieder geval wordt het een probleem als je de Astra 23,5 er bij wilt hebben om je huidige lnb voor de Astra 19,2 te blijven gebruiken. Daar zal een smalle lnb voor in de plaats moeten komen.

Maar met een 64cm-schotel wordt het wel erg moeilijk om meerdere lnb’s te plaatsen. Het zou kunnen door allemaal Inverto Multiconnect-lnb’s te gebruiken maar dat raad ik je zeer af omdat die zo gevoelig zijn voor regendruppels.

Je zult dus een grotere schotel moeten nemen om bijv. fatsoenlijk vier lnb’s te plaatsen.

Is dit misschien wat je zoekt? :

http://www.sat4all.com/forums/topic/267237-triax-78-met-multiblock-4-lnbs-plaatsenduidelijke-uitleg-met-fotos/

• Like 1
Geplaatst:

Beste hakim29

Je zou wel de Astra 28,2 er bij kunnen hangen waar alle Engelse zenders op zitten. Daarvoor kun je ook een gewone brede lnb voor bijplaatsen naast je huidige lnb’s. Dat gaat waarschijnlijk nog wel lukken als volgende maand de nieuwe Engelse satelliet de zenders over gaat nemen als je tenminste niet helemaal in Noord-Oost-Nederland woont.

Wat de ruimte betreft zou de Badr26 ook nog kunnen maar daar is je schotel weer veel te klein voor.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper sprietje ik krijg tranen er van je bent echt tof . als ik dat op papier krijgen waar kan ik dat vinden "winkles" je weet bijna alles :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen