sattv4iedereen Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 hi, ik heb een multimedia player (een advance),waar men usb sticks en sd kaarten kan insteken. nu heb ik gelijk de indruk dat memory sticks niet gelukkig te zijn,als ze continu data moeten afleveren ik had een programma van 4 uur (opgenomen met vuduo) geplaatst op een memory stick (dvd iso file) en na enkele minuten een stuk of 15,ging het niet meer verder. ik kreeg het niet aan de praat,en opnieuw erop plaatsen lukte niet. toen ik het bestand op een 2,5 hd schijfje plaatste,lukte het afspelen van dit dvd iso bestand/film prima te lukken. nu is mijn vraag,is een memory stick eigenlijk gemaakt daarvoor,of gebruikt men beter een hd? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2012 Geplaatst: 9 november 2012 memory sticks of sd kaartjes zijn voornamelijk standaard op fat32 geformateert op zo'n fat32 medium kan je geen bestanden plaatsen die groter zijn dan 4 GB dus een opname met meer als 4GB stopt op dat moment en is niet bruikbaar meer en een bestand erheen kopieren breekt af. om dat probleem te omzeilen moet je evenwel de stick op ext2 formateren indien je apparatuur dat kan lezen ntfs kan ook maar die resulteert in een veel hogere cpu belasting van de sat-receiver (dus minder optimaal) ciao Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen