Ga naar inhoud


Hulp bij wasmachine keuze gezocht, een AEG, of een Samsung eco bubbel?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt, maar er zijn gevoelige prekken, vooral als er spanning op gezet wordt. Er gaan bij mij heel wat lange naalden in en worden onder spanning gezet zodat je de naalden ziet trillen. Ik geef aan hoe ver ze over mijn pijngrens kan gaan, dan wen ik er even aan, dus weer meer spanning, vervolens nog een keer. het is een zwaarder apparaat dan eerst, want daar merkte ik wel wat, maar niet heel erg veel van.

 

Als het klaar is wordt alles nog even flink gemasseerd, dat doet best pijn, maar zo lang het te houden is maakt het mij niet uit.

 

Ik hoorde een paar keer mijn botten kraken, maar dat was geen probleem.

 

Dit bij elkaar voel je echt hoor, zeker als het ongeveer anderhalf uur duurt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

altijd Zanussis gehad. Goed genoeg. Geeft niet teveel herrie. Gaan erg lang mee. Al die toeters en bellen nergens voor nodig. Kijk even in de online testberechten.

Spannender is de soort textiel (kwaliteit) die je koopt en het juiste wasmiddel. Hoezo standby verbruik.? Zanussi kun je zo uitzetten.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

altijd Zanussis gehad. Goed genoeg. Geeft niet teveel herrie. Gaan erg lang mee. Al die toeters en bellen nergens voor nodig. Kijk even in de online testberechten.

Spannender is de soort textiel (kwaliteit) die je koopt en het juiste wasmiddel. Hoezo standby verbruik.? Zanussi kun je zo uitzetten.

 

Het ligt er aan wat je te wassen hebt, een dekbed dat uit hygienisch oogpunt gewassen moet worden, heeft veel ruimte nodig.

 

Dat heeft metallergieën te maken, dus de inhoud van de wasmachine en de behandeling daarvan, heeft wel degelijk invloet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de titel van het wasmachine topic niet meer aanpassen en dit gaat net even ergens anders over, dandaar dit aparte topic.

 

Ik zie een behoorlijk verschil tussen de wasmachines qua prijs tussen Nederland en Duitsland, maar is er bij een bedrijf in Duitsland ook een wasmachine te leveren met een Nederlands paneel, met name de AEG L87685FL ?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuw topic geopend i.v.m. dat ik hier het onderwerp niet kan aanpassen, maar is de AEG 87685FL die in Duitsland besteld kan worden ook te verleveren met een Nederlands paneel, dus kant en klaar? Er zit nogal een groot prijsverschil tussen Nederland en Duitsland, ondanks de 2% BTW verschil.

aangepast door ceesv
Onderwerpen samengevoegd

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...