Ga naar inhoud


is mijn tivusat pre geaktiveerd of definitief? enkele vraagjes


Aanbevolen berichten

hi,

vandaag heb ik mijn tivu module en smartkaart gekregen.ik heb via de site de smartcard geactiveerd en ik kreeg spoedig beeld.

uit benieuwdheid,stak ik na aktivatie in de module,de tivu smartkaart in de interne lezer via cccam,en de smartkaart decodeerde de kanalen.ik dacht,dat nagra enkel werkte met een softcam als de bokkey en rsa key bekend was en stond in een config file van de betreffende softcam.

bij de info (zie bijlage) staar er op press date 09 11 12. wat betekend dit?

is mijn kaart ge preaktiveerd,of al definitief geactiveerd?

post-40019-0-39387500-1352486489_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan je dat zien aan de datum (zie bijlage eerste bericht)?en indien deze op zwart gaat,is er dan een her aktivatie signaal aanvraag op de site zoals in nl en vlaanderen mogelijk,of komen de update dan later binnen?

heb je meer info?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kun je niet zien aan de datum. Je box een paar seconde op canale 5 zetten is overigens genoeg. De Nagra bk/rsa voor deze kaarten zijn allemaal identiek en dus in cccam ingebakken, daarom werkt het.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou ook een Tivu Smartcam met kaart willen aanschaffen. De vraag is werkt dit op een Topfield TF 7700 HSCI?

Ik lees hier zaken als “werkt perfect zowel met Cccam 2.2.1 en Oscam”, maar dat is geheimtaal voor mij.

Kan ik dat niet gewoon de Cam in de 2de interface slot steken? (In de 1ste zit al een KanaalDigitaal kaart).

 

jh995

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...