Gast Geplaatst: 15 september 2002 Geplaatst: 15 september 2002 Heb sinds vorige week een nokia 9200 dbox1 met dvb2000. Hoe weet ik welke cam erin zit?. Ik vraag dit omdat ik wil weten hoe ik een Fun programmeer voor deze box. Heb namelijk ook een Humax en die gooit alles open met FUN 5in1. Bij de nokia heb ik sinds maandag niks meer. Vind ik een beetje raar.
station_hendrik Geplaatst: 15 september 2002 Geplaatst: 15 september 2002 Om te kijken welke versie cam module je hebt doe je doormiddel van optie's GUIDE (blauwe knop)> 8 (setup> 3 (cam menu) > 4 (cam info) --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Gast Geplaatst: 15 september 2002 Geplaatst: 15 september 2002 Dank je . BV1.13e BETATV. Hoe beschrijf ik nu mijn FUN.
Moderator Matchless Geplaatst: 15 september 2002 Moderator Geplaatst: 15 september 2002 om die fun in je nokia te laten werken zal je toch eerst je cam moeten patchen anders werkt 5 in 1 niet Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen