masterw Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Sinds vanmorgen gaan La Une HD, La Deux en La Trois niet meer open met mijn Télésat kaart. De kaart levert CW's af maar beeld blijft zwart. Alle andere zenders gaan zonder probleem open. Aan de sid limiet kan het niet liggen want ik kijk slechts met 1 decoder. management staat op 2013-01-08 en provider 6d op 2013-01-04 Iemand gelijkaardige problemen ondvervonden? Ik gebruik Oscam. groet
Proxi Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Inderdaad, heb hetzelfde probleem La Une HD en La deux werken niet met TVV kaart.
stefmac Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 zelfde probleem Dreambox 500s-7025-8000hd
masterw Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Geplaatst: 10 november 2012 (aangepast) bedankt voor de reacties Zijn er mensen bij wie La Une HD, La Deux en La Trois wel werken op dit moment? zo ja met welke cam en/of welke decoder? Ik heb nog niet getest met Cccam of met de originele CI-module. 10 november 2012 aangepast door masterw
Marc-Sim Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Hier via TV-VL géén La Une HD en géén La Deux, er is wel epg.... De Waalse RTL'en doen het wel. 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
masterw Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Geplaatst: 10 november 2012 (aangepast) Ik lees in de Canal Digitaal posts dat er gelijkaardige problemen zijn met Veronica en Comedy Central/kindernet + een aantal radiozenders. maw de M7 group is weer eens goed aan het klooien! Van een modern en professioneel bedrijf zou je toch verwachten dat zo'n storingen binnen een paar uur verholpen zijn, maar het duurt al de hele dag... Ik kan alleen maar vaststellen dat de M7 group ge-managed wordt door een stelletje amateurs... 10 november 2012 aangepast door masterw
masterw Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Geplaatst: 10 november 2012 er is terug licht op La Une HD, La Deux en La Trois
masterw Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Geplaatst: 13 november 2012 Telesat heeft maandag email met uitleg en verontschuldigingen gestuurd ivm de problemen van verleden zaterdag: Cher Client, Suite à un gros problème technique de notre partenaire, COLT telecom, les 3 chaines de la RTBF ont été indisponibles ce samedi 10 novembre pendant plusieurs heures. Nous tenons, très sincèrement, à nous excuser pour ce désagrément. Nous avons tout mis en œuvre pour rétablir le problème au plus vite. Nous discutons actuellement avec eux afin de bien comprendre la cause de la panne et ainsi faire en sorte que ce genre de problèmes techniques ne se reproduise plus. Sincèrement, L’équipe de TéléSAT Komt erop neer dat ze de schuld steken op COLT en dat ze de oorzaak van het probleem nog moeten uitzoeken met hen. Ik dacht dat TvVlaanderen destijds toch een straalwagen klaar had als backup wanneer de toevoer via glasvezel uitvalt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen