Ga naar inhoud

Is er een versere OpenPli die stabiel is als die van December 2011 ofzo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alowa,

Mijn vader had eerst problemen met afspelen van opgenomen bestanden met zijn Vu-duo. Dan stond hij met regelmaat stil en met een beetje spoelen, heen en weer. Ging ie dan gewoon weer verder. Dat heb ik toen opgelost, door zoals omschreven toen, de meest stabiele versie te installeren. Als ik het goed heb, was die van november of december 2011 ofzo. Daar werden nog oudere drivers in gebruikt geloof ik.

Is er ondertussen nog iets gebeurd met die nieuwere versies ? Zijn er ook recente versies die dat afspeel probleem niet hebben ? Dan kan ik die van mijn vader een keer opfrissen.

Groeten,

Peter

Geplaatst:

Ptje, volgens de meldingen al sinds twee drie maanden, met die nieuwe images en drivers is er geen probleem meer.

op andere fora lees ik wel die melding van stotterend afspelen maar dat zijn telkens dezelfde Die-Hards die altijd al iets mis met hun box+hdd hebben.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch,

Bedankt voor je snelle reactie. Mijn vader heeft dat stotterd probleem wel gehad, maar hij draaid nu al een 1/2 jaar probleemloos met die oudere versie. Voor hem hoeft het eigenlijk niet die nieuwere versies, maar het is wel makkelijker met recente plugins installeren. Die hij nu erin heeft, laat enigma chrashen op het moment hij een film in dvd formaat van de harde schijf afspeeld.

Dat deden latere versie weer niet. Dat niet stotteren is ie wel zo blij mee, dat hij dat dvd afspelen er voor in wil leveren. Wellicht dat ik het dan weer een keer moet proberen. Ik had er zelf niks over gelezen, dat het opgelost zou moeten zijn.

Groeten,

Peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...