Ga naar inhoud

Welke instelling is verkeerd als HDD/movie niet als nfs kan gemount worden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede avond

Kan je door verkeerde instellingen verhinderen dat een 2de box (ook Enigma2) de map media/hdd/movie als nfs kan mounten? (De te mounten box is een 7020HD met een OpenPli 2.1.)

Ondertussen heb ik ook een appl geinstalleerd die de nfs mount "regelt" . Daar heb ik de mogelijkheid: - , /media/hdd en /media/hdd/movie .

Als ik /media/hdd kies lukt het enkel om heel de schijf als CIFS te mounten vanuit de andere ontvanger. Bij de andere opties lukt helemaal niets.

Ik vermoed dat er nog iets verkeerd staat; maar ga nog niet direct voor een fact reset, want dan ben ik mijn andere instellingen ook kwijt.

Iemand een suggestie?

Alvast bedankt.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Heb ik ook, mount eerst met CIFS, als dit ok is aanpassen naar NFS. Weet ook niet waarom dit niet direct kan, ik heb 1 van de eerste 8000's en zowat alle images erop gehad, probleem blijft.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:

Dag caveman

Bedankt voor jouw reactie.

Dit lijkt idd te lukken op jouw manier. Maar ik snap niet hoe het komt dat het ooit wél lukte. Mocht ik Wanneer ik overstap naar OpenPli 3. zal ik nog eens proberen en laten weten hoe het dan loopt.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...