mauspartyhouse Geplaatst: 12 november 2012 Geplaatst: 12 november 2012 Hé Medesatters Ik had nog een 2.5 inch laptop hdd over, en ben zo bijdehand geweest deze in mn 7020HD te bouwen. De HDD wordt prima herkend, en is inmiddels door PLI geformateerd. Alleen ziet mijn laptop de HDD niet goed. Deze is opgenomen in het thuisnetwerk en zichtbaar, maar wordt gezien als vol. (0kb ruimte) Zo kan ik dus niet bestanden op de hardisk zetten. Doe ik iets fout? (naast het installeeren van een te kleine hdd ) ET8000
Loui (K) Geplaatst: 13 november 2012 Geplaatst: 13 november 2012 Hé Medesatters Ik had nog een 2.5 inch laptop hdd over, en ben zo bijdehand geweest deze in mn 7020HD te bouwen. De HDD wordt prima herkend, en is inmiddels door PLI geformateerd. Alleen ziet mijn laptop de HDD niet goed. Deze is opgenomen in het thuisnetwerk en zichtbaar, maar wordt gezien als vol. (0kb ruimte) Zo kan ik dus niet bestanden op de hardisk zetten. Doe ik iets fout? (naast het installeeren van een te kleine hdd ) Hoeveel Gigabyte is deze hdd? Misschien eens low level formateren!
mauspartyhouse Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Geplaatst: 13 november 2012 Hoeveel Gigabyte is deze hdd? Misschien eens low level formateren! 500Gb Hoe te 'low level' formateren? ET8000
Loui (K) Geplaatst: 14 november 2012 Geplaatst: 14 november 2012 (aangepast) http://www.winportal...rmat-tool.exe�� Hiermee b.v.b! 14 november 2012 aangepast door Loui (K)
Gast Jeroensky Geplaatst: 14 november 2012 Geplaatst: 14 november 2012 (aangepast) Voorzichtig met low level format. Probeer eens de hdd aan Linux compu aan te sluiten, en met Gparted alle aanwezige partities te verwijderen. Dan als de hdd echt partitieloos is de hdd inbouwen en door enigma2 image laten initialiseren. Indien je dmm wel opneemt, en de opname ook kan afspelen, maar je windows computer oKb ziet, lijkt mij het zinvoller om die windows doos eens na te kijken. Lullige van windows is de vendor lockin. Dus support het alleen dat wat Microsoft wilt, ipv berg open formaten (ik praat over bv bestandsystemen). Fdisk onder windows is mijninsziens lastig omdat het niet alle gangbare bestandssystemen ondersteund. (correct me if i'm wrong) 14 november 2012 aangepast door Jeroensky
mauspartyhouse Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Geplaatst: 14 november 2012 hmm vaag kan wel opnemen, alleen niet in de standaard movie map, maar alleen in de SDA1 map, what ever dat is.... Time shift doet ie wel in de movie map, alleen kan time shift niet afgespeeld worden, slechts alleen beeindigd..... Erg leuk dit! Het inbouwen is best veel werk (ontvanger staat in een krappe kast). ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen