Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

terug naar de winkel,in dien er nog Garantie op zit.

wat er aan te doen is is op afstand moeilijk te zeggen ,licht er maar net aan waar de brom van daan komt .

PS ,een Jomanda ,is niet op dit forum aanwezig ,en mijn glazen bol ?,tja die is al jaaaaren stuk.

• Moderator
Geplaatst:
en mijn glazen bol ?,tja die is al jaaaaren stuk.

Moet je eerst eens tijd nemen om je eigen spul te repareren en dan pas de anderen helpen (ik herken dat probleem) :)

@dennis209..

Het is altijd verstandig om een typenummer (staat achter op de tv) bij het merk door te geven zodat we weten wat voor tv dit is.

Want we weten nu niet eens of het een lampen tv is of een LCD tv of een led tv of een .........

Meer info is sneller hulp krijgen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Hè jammer dat jomanda er niet is :) het is een lg lcd tv van 4 jaar oud ik heb hem op marktplaats gekocht en dus helaas geen garantie.

@columbo, de brom komt van de achterkant vandaan en niet exact aan te geven waar het aan de achterkant vandaan komt.

Ik heb het geluid al uitgezet maar blijf de brom houden, het is ook heel onregelmatig soms helemaal verdwenen, als bijvoorbeeld het beeld overschakelt naar de reclame is het even afgelopen en begint het na een paar seconden weer.

Ik heb gelezen dat het eventueel aan een niet geaarde stopcontact kan liggen, we hebben hier ook geen geaard stopcontact in de woonkamer dus kan ik dat niet uitproberen

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is

Groet

Dennis

• Moderator
Geplaatst:

Lijkt meer op het mechanisch trillen van bijvoorbeeld een spoel of transformator.

Ook sommige schermen kunnen soms wel eens wat herrie maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Als je technisch en handig bent,dan kun je het misschien zelf.

Dus achterwand er af ,en dan evt met een niet geleidend staafje tegen een paar tavo's duwen,gaat het bij een bepaalde travo over,dan evt met wat kunst hars of zo dat gedeelte fixeren dat resoneert..

aangepast door columbo
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik ga kijken of me dat lukt, bedankt voor jullie hulp ik laat wel weten of het is gelukt.

Gr.

Dennis

Dennis,

Ik weet niet of het probleem inmiddels bekend / opgelost is ?

Heb je de TV toevallig met een muurbeugel bevestigd ?

Bij mijn Panasonic plasma tv was dat nml. het probleem, de achterplaat resoneerde,

ik had echter nog wel garantie, de monteur vertelde destijds dat dit een bekend probleem was,

Ik heb toen op zijn advies wat kunstof vulringen (busjes) tussen de bouten gedaan waarme de TV

aan de muurbeugel bevestigd zit, probleem opgelost ! :-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...