Ga naar inhoud


Wanneer worden Njam, Jim & TMF opgenomen in het TV-Vlaanderen pakket?


illusion1234

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Ik zie het probleem al... 23,5°... Ja ja ja...

Dat wordt dus niks...

ja,een kleine investering is de moeite waard,daar zitten genoeg (voor mij) interesante zenders.TVV zonder 23,5 is volgens mij een beetje ja.... (vult u rustig aan).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat tv-vlaanderen astra 1 zal verlaten, er is wel een volledige herschikking bezig. Sommige zenders zitten er momenteel 3 x op.

1 x in mpeg 2 op Astra 1 transonder

1x in mpeg 4 op Astra 1 transponder

1x in mpeg 4 op Astra 3 transponder

 

Denk wel dat tegen 1 januari 2013 alles op Astra 1 transponder in mpeg 4 zal zijn, en de dubbele mpeg2 kanalen zullen weggaan.

Dan is er theoretisch plaats om enkele kanalen er bij te zetten (vermoed dan vier hd of vijf hd). TV Vlaanderen zal ons misschien verrassen ??

 

Consequentie is dan natuurlijk dat er enkel dan met hd-ontvangers zal kunnen gekeken worden bij TVV.

 

Astra 1 kunnen ze niet verlaten want voor Telesat hebben ze die nodig (daar kan voor een apart abonnement genomen worden voor Vlaamse zenders,

telesat gebruikt enkel dubbele kop voor 13° en 19° oost)...

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...