muppet Geplaatst: 13 november 2012 Geplaatst: 13 november 2012 Ik draai momenteel met een windows pc graag zou ik hier in de toekomst een sat ontvanger inzetten alleen deze moet de codes met cccam of oscam uit de andere ontvanger halen, kan dit op een windows pc of moet ik hier linux voor hebben. Wat kan ik het beste doen vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
jerpsx Geplaatst: 13 november 2012 Geplaatst: 13 november 2012 Voor Windows kun je Hadu gebruiken..voor Linux is er OScam beschikbaar. Beiden wel eens mee bezig geweest bij een poging een HTPC met tuners in elkaar te zetten, maar er gaat toch niets boven het gemak van een standalone ontvanger :-)
bccrew Geplaatst: 13 november 2012 Geplaatst: 13 november 2012 Acamd is een leuke plugin voor DVBViewer die kan inloggen op een Cccam server.
muppet Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Geplaatst: 14 november 2012 Bedankt voor de reacties ik weetnog niet of ik het zo doe maar ben al een stukje verder vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen