Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Menbers ,

Ik ben nieuw hier maar door wat meer te lezen kom ik er stukje bij .

hier hen ik al een waarschuwing gehad voor het plaatsen van een topic op een verkeerde plaats maar goed .

Heb sinds binnenkort een Xtrend et 6000 ben wel tevreden over alleen ben ik deze boven genoemde zender aan het zoeken maar heb het nergens kunnen vinden wie kan mij hierbij helpen ?

deze zender was tezien op de media box van upc maar aangezien ik deze niet meer hebt mis ik het heel erg .

ik zou erg blij mee zijn met het vinden van deze zender op deze box .

graag wacht ik op u antwoord .

Gr :Suri-Vibes

Geplaatst:

De zender zit ook in het aanbod van Digitenne, dus kan je ook een USB DVB-T stickje aansluiten en een abonnement bij Digitenne (erbij) nemen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Ja bedankt voor een reactie maar ik wil gewoon geen abo voor nemen dus met andere woorden ik wil deze via de schotel kijken ,ik kan alle zenders kijken wat ik wil maar deze zender zit er niet tussen .

maar ik weet niet zeker of deze zender ook op de sat zit ? hoe kan ik deze dan opzoeken mocht het zijn dat ie wel op zit .

Gr : Suri-Vibes

• Moderator
Geplaatst:

Ja bedankt voor een reactie maar ik wil gewoon geen abo voor nemen dus met andere woorden ik wil deze via de schotel kijken ,ik kan alle zenders kijken wat ik wil maar deze zender zit er niet tussen .

Gr : Suri-Vibes

Op SAT4ALL wordt niet gediscuteerd hoe je pay-tv kunt kijken zonder te betalen.

Is illegaal - illegale zaken worden op SAT4ALL niet besproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.