-Wim- Geplaatst: 15 november 2012 Geplaatst: 15 november 2012 Kan ik Telenet TV aansluiten naast TV Vlaanderen in volgende situatie: Telenet NIU en modem in de kelder Spaun SMS17089NF in de garage TV in de living met:- 2 satkabels vanuit de garage- 2 LAN kabels vanuit de kelder- geen analoge TV coax kabel Volstaat een coax kabel van de Telenet NIU in de kelder naar de Terr. ingang van de Spaun switch om het Telenet signaal te ontvangen via de satkabels? Belgacom TV zou makkelijker zijn, maar ik zit te ver van de centrale om HD te kunnen kijken + HD opnemen. Ik heb wel een Belgacom internetaansluiting als back-up voor Telenet. Wavefield T90, 4x Quattro Titanium (HB, A1, A2, A3), Spaun SMS17089NF, Koka 799, 2x VU+ SOLO² Black Hole, Samsung LE46A786, Samsung LE32R82B
thierry Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 (aangepast) ik denk dat er hier veel krom liggen nu 29 november 2012 aangepast door thierry dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen