ton2207 Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Ook voor de Rebox 9000 is er nieuwe firmware. Release notes • Shortcut menu upgrade: nieuwe icons en stijl, plus compacter formaat • Slowmotion playback issue verholpen Ook deze via netwerkupdate zonder problemen geïnstalleerd. Het enige wat ik tegen kwam is dat het pad naar de updateserver niet stond ingevuld. Dat heb ik hersteld, het juiste pad is: www.reboxupdate.com/update/RE9000 Let op de hoofdletters! 1 Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
hhh Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Heb vanmorgen de nieuwe versie geinstalleerd. Upgraden ging goed maar na opstarten loopt de ontvanger na ongeveer een halve minuut vast. Kan dan ook niet in menu komen om terug te gaan naar fabrieksinstelling daarvoor loopt e ontvanger al vast. Twee keer geprobeerd met usb stick. De tweede keer via channel up procedure geen resultaat. Nu weer via channel up terug naar versie 10.57. Dit ging gelukkig wel goed. Heb loader 1.54.
erik56 Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 zo juist de laatste firmware geplaatst en met resultaat . wel aandacht hebben voor het downloaden heb hiervoor meermaals een vast loper gehad en met poorter terug ingang gekregen. niet downloaden wire-less wel rechtstreeks aangesloten op router. De virus scanner uit zetten,en geen te grote usb stick gebruiken.
arsat Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 Ik heb ook de nieuwe firmware via netwerkupdate erop gezet. Zowaar geen errors of vastlopers dit keer! Alles schijnt te werken. (Ook de pauze toets weer, die was in de vorige versie om zeep geholpen) Ook de tijdsinstellingen bleven netjes zoals ze waren. (Bij vorige versie verhuisde je naar Tonga...) VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
gilera1009 Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 ook nu met deze FW, ik heb de anderen, de V.1.10.57 maar weer terug gezet, vond deze toch net weer iets beter. ik heb met deze FW 11.16. weer kleuren vlekjes in het beeld dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Ronald12345 Geplaatst: 15 december 2012 Geplaatst: 15 december 2012 (aangepast) Ik heb nog iets ontdekt bij deze versie. Als je een bestand kopieert naar een andere map, en in die map staat al een bestand met dezelfde naam, wordt dit OVERSCHREVEN !! Voorheen kwam er een nummer achter het bestand te staan, zodat geen bestanden met dezelfde naam in de map kwam te staan. Als je ze in de map Recordings laat staan, en je neemt het programma met dezelfde naam weer op, is er geen probleem, dan werkt het wel. Maar bij het kopiëren dus niet. Voorheen nooit last van gehad. Nu heb ik wel kort geleden de schijf opnieuw geformatteerd en deze keer in NTFS. Misschien heeft dat ermee te maken. Ik kan dit niet controleren, want dan ben ik weer dagen bezig om alle opnames te kopiëren naar een externe schijf en later weer terug. De reden waarom ik in NTFS heb geformatteerd is dat ik er vanuit ging dat als ik de schijf uit de Rebox schroef, en hem aan een pc hang, ik dan alle bestanden veel sneller zou kunnen kopiëren. Helaas dat blijkt ook niet te kunnen. Mijn PC herkent de NTFS van de Rebox niet !! Is er iemand die dezelfde ervaring heeft met het verplaatsen van bestanden zoals hierboven beschreven? 15 december 2012 aangepast door Ronald12345 Met vr. gr. Ronald Rebox 9000 HD PVR v1.11.07 1TB WD10EURS AV-GP Samsung C8700
Daemyon Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 Heeft iemand nog nadelen van deze firmware versie ondervonden? Ik draai nu op 1.09.90. Of kan ik beter 1.10.57 nemen? Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
ton2207 Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 1.11.16 werkt stabiel bij mij. Staat er al vanaf het moment van uitkomen op. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen