Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb op mijn computer, MP3 bestanden in de wachtrij staan, maar hoe krijg ik deze nu op een CD met Windows 8 Ik zie denk ik iets over het hooft, heb namelijk deze mogelijkheid lang niet gebruikt.
Sjattuh Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Heb je een screenshot? Ik weet zeker dat ergens een knopje staat of een pull down menu'tje met 'burn to disc'. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Volgensmij verschijnt die pas als er een beschrijfbaar medium in de writer geplaatst is.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 november 2012 Geplaatst: 16 november 2012 Volgensmij verschijnt die pas als er een beschrijfbaar medium in de writer geplaatst is. Schijf is geplaatst Zie een voorbeeld Schreenschot
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 november 2012 Geplaatst: 17 november 2012 Iemand nog een idee !! Zie hierboven.
Bangkok By Night Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Hier misschien ... http://www.howtogeek.com/128153/beginner-geek-how-to-burn-an-audio-disc-in-windows-8/ Succes, BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Goede tip bedankt het werkt !!
Sjattuh Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 (aangepast) 1. Helemaal linksboven in je venster staat een icoontje wat op een CD'tje lijkt. Wat gebeurt er als je hier met links of rechts op klikt? 2. Het 3e icoontje naast dit CD Icoontje is een pull down menu om shortcuts toe te voegen aan je balk. Staat hier niets in? 3. En als laatste, wat voor een opties heb je nu als je je DVD Station met rechts aanklikt terwijl er een schrijfbaar medium in zit en er bestanden in de wachtrij staan? 18 november 2012 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 1 gebeurt niets 2 staat cd branden 3 andere brander
Gast catw Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 CD/DVD in de brander plaatsen, pijl van de muis op de betreffende CD/DVD zetten, rechtermuisknop indrukken en kiezen voor branden op CD/DVD. De bestanden in de wachtrij worden nu netjes op de betreffende schijf gebrand.
Sjattuh Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 1 gebeurt niets 2 staat cd branden 3 andere brander Idee is 2? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen