Nowtv Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Wie kan mij op weg helpen op deze p2p in te stellen. Ik volg de handleiding, echter blijft de verbinding offline. Nieuwste firmware er op gezet, en fabriek reset gedaan. Echter probleem blijft.
satencom Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Hoe heb je hem ingesteld Het ENH-500 access point van EnGenius kan worden ingezet als access point, client bridge, client router of WDS repeater Werkt hij verder wel met internet ,of heb je helemaal geen verbinding Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Nowtv Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Geplaatst: 18 november 2012 De handleiding geeft aan de ene zijde in te stellen op WDS Accespoint en de andere op WDS Bridge. En dan krijg je soms wel even verbinding, echter als de voeding er af gaat bijna niet meer. Ik wil wel WDS ingesteld hebben ivm mac adressen. Ik heb nu voor de gein beide zijden ingesteld als WDS Bridge en nu lijkt het te werken. Staan niet zo in de handleiding, maar werkt nu wel. Ook na de spanning er af te halen bij opstarten gelijk up. En ik krijg dhcp gewoon door de link heen. Dus ik denk dat ik het gevonden heb, misschien verkeerde vertaling bij de set.
satencom Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Eigenlijk moet het beide op manieren werken, maar als het zo ook werkt is het opgelost heb je wel een Nederlandse handleiding ,die heb ik heb hier wel voor je Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Jerome Geplaatst: 9 oktober 2013 Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik heb een set van 2 ENH500; 1 is ingesteld als acces point - ander is ingesteld als client bridge het acces point is verbonden aan het lokaal netwerk en aan internet. de client bridge heeft connectie met het accespoint, mijn pc is verbonden met de client bridge. ik kan vanaf de client verschillende adressen in het netwerk pingen, maar heb geen internet toegang. AP ip: 192.168.2.90 subnet 255.255.255.0 default gateway: 0.0.0.0 CB ip: 192.168.2.91 subnet 255.255.255.0 default gateway: 0.0.0.0 hoe krijg ik internet toegang op de pc die verbonden is met de CB?
winwiz Geplaatst: 15 oktober 2013 Geplaatst: 15 oktober 2013 Je default gateway is niet ingevuld... Daardoor heb je geen internet. vul hier eens het ip adres van je modem in? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen