gerardino Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Hallo heb een probleem met de inbouw van een hard disc in een DreamBox 7020 hd. Wie kan mij de volledige volgorde uitleggen en de instellingen kom er zelf niet uit. Heb schijf later ingebouwd na New Enigma 2 installatie ze hebben me later verteld dat eerst de schijf met de originele software ingebouwd moet worden en dan gedefragmenteerd zou moeten worden. Wie kan me dat uitleggen. mvg Gerardino
Loui (K) Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Dit gaat over de DM8000 maar zal in het principe het zelfde zijn als bij jou.DM8000_hd_inbouwen.pdf
wortellica Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 Hallo heb een probleem met de inbouw van een hard disc in een DreamBox 7020 hd. Wie kan mij de volledige volgorde uitleggen en de instellingen kom er zelf niet uit. Heb schijf later ingebouwd na New Enigma 2 installatie ze hebben me later verteld dat eerst de schijf met de originele software ingebouwd moet worden en dan gedefragmenteerd zou moeten worden. Wie kan me dat uitleggen. mvg Gerardino kan ook gewoon in newnigma formateren ff uit mijn hoofd menu/instellingen/systeem/opslagmedia, en dan kun je als het goed is met de rode knop formateren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen