Satori Geplaatst: 15 september 2002 Geplaatst: 15 september 2002 Bij de Polen staat de nieuwste Multicam editor. (3.1f). Deze ondersteunt Multicam 3.0 files. De Multicam 3.0 flash zit embedded in de editor en kun je met 1 druk op de knop beschikbaar maken. Ik heb nog niet helder wat de toegevoegde waarde van 3.0 is. (We zijn begonnen met 2.0 en tregenwoordig zitten we op 2.2). Groeten Satori
Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 zeg satori werkt deze goed of heeft deze ook nog probleemen zoals v1.0
Satori Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Geplaatst: 16 september 2002 Ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt. De Multicam editor is geen firmware, maar een editor om Multicam keyfiles te editen. Met versie 1.0 bedoel je waarschijnlijk de Spacerunner firmware. Groeten Satori
boes80 Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 3.1f dodano: pobieranie pliku readme.txt wraz z eepromem z internetu. nowy plik prov.id by FlasH (dodano pozycje satelity przy providerach viacces, oraz poprawiono kilka nazw). aktualizacja plkow *.lag. flash dla multicam 3.0. drobne zmiany kosmetyczne. Ik kon geen poolse vertaler vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen