Ga naar inhoud

Ik kom er niet uit: samenstellen van een zenderlijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

sinds een paar dagen de ET-9500 met OpenPLI in huis en na wat hobbels is het gelukt om de services te laten scannen. Dit heeft geresulteerd in een lange lijst met zenders, waarvan een groot deel het niet doet (niet in mijn ziggo abbonnement). Maar hoe kan ik daar een verkorte lijst van maken met zenders die ik wil hebben, zodat ik daar doorheen kan zappen met de pijltjestoetsen van de AB.

Het heeft vast met Bouqetten of Favorieten te maken, maar ik geloof dat ik het niet snap.

Kan iemand mij de weg wijzen?

Bedankt,

Jos

Geplaatst:

je kunt via het menu de settings van Henksat downloaden en vandaaruit met Dreamedit (windows) of iDreamX (Mac) de gewenste bouquetten of favorieten fine-tunen.

het is net als de groetesoep van Maggi, iets van jezelf en iets van Hensat

groetjes uit Zuid-Limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Geplaatst:

Is dat ook voor kabel verzendlijsten? Ik was in de veronderstelling dat HenkSat alleen voor sateliet was. Zal wel mijn fout zijn.

Ik ga het zeker proberen, maar is er ook een manier om het via de standaard menu's en afstandbediening?

Geplaatst:

Ik was in de veronderstelling dat HenkSat alleen voor sateliet was. Zal wel mijn fout zijn.

Nee, is niet jouw fout, mijn lijsten zijn alleen voor satelliet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Google dan maar eens op DreamboxEdit 5.0.2.0.... Deze kan de lijsten uit je box halen en je kan ze daar dan organiseren in Bouquets etc ...

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...