ilya Geplaatst: 18 november 2012 Geplaatst: 18 november 2012 (aangepast) Spontaan gebeurde vanmiddag het volgend de dreambox vertoonde ineens een rose beeldscherm met de melding"It is now safe to unplug power," Tevens onderaan de melding "Sie können ihr dreambox von Strom trennen" in de display die je de zendernaam vermeld en het rode knopje rechts brand fel. Ik druk op het rode knopje en de dreambox start weer op !! . heel apart Dit probleem heeft zich tussen 17.00 uur en nu al 4 keer voorgedaan, dus na een klein uur?? Alle kabels zitten er goed in. Ik gebruik als Image Ozoon. Ilya 18 november 2012 aangepast door ilya 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
iemand Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 nog speciale plugins erin gezet ? gr. Erik
ilya Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Geplaatst: 19 november 2012 Nee Erik, ik ben nu aan het checken of image bug zit en of er ergens een script aanwezig is , waardoor de dreambox een opdracht geeft om de stroom eraf te halen. Ilya 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Loui (K) Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Probeer eens een andere image, kijk of het dan nog zo is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen