Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik gisteren mijn openbox S9 aanzette had ik geen beeld op de Canal digitaal kanalen. Omdat ik dacht dat het aan de update lag heb ik een heractivatie via internet aangevraagd. Dit gaf geen beeld en toen heb ik de sat801 maar weer uit de doos gehaald. Hierop heb ik wel beeld.Maar op de openbox s9 nog steeds niet. Weet iemand of er iets verandert is aan seca 3?

Geplaatst:

Simpele logica vertelt mij dan dat het aan je openbox ligt, dus absoluut niet ligt aan een verandering van seca3...

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

was het daarvoor wel goed of heb je hem net gekocht?

dus 1ste gebruik?

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Geplaatst:

Sta je toevallig niet op Ned1 of RTL4.

Indien wel, nieuwe lijst inladen AUB.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Het abonnement is een maand oud. Ik had eerst een irdetokaart maar kreeg op steeds minder kanalen beeld dus had geen ander keus dan op iets anders over te stappen en heb toen voor de overstap naar 11,95 per maand gekozen met ontvanger en extra duo kop. Ik had al een openbox S9 en na een replace.list file er in te hebben gezet deed seca 3 het prima.

Op de sat801 doen behalve ned 1,2 en 3 de andere HD kanalen het ook niet meer. Sinds gisteren weet ik dat je voor de overige HD kanalen extra moet betalen dus kennelijk zijn die na 1 maand op mijn kaart uitgezet. Nu nog uitvinden waarom ned 1,2 en 3 HD en de SD kanalen als SBS 6 enzo het niet meer doen op de openbox.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen