Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik lees weleens iets over de second stage bootloader, en daar heb ik een aantal vragen over, want hoe moet je die updaten?

kan dat via de "knop omhoog en aanzetten optie" of moet dit met dreamup?

en mag ik dan ook dat kleine bestandje pakken, zodat alleen de bootloader geupdate wordt?

en waarom is dat kleine bestandje nergens te vinden op de dream multimedia site en wel op diverse fora's? daar zie ik alleen complete images.nfi bestanden, maar niet alleen een bootloader.nfi

Geplaatst:

Als je de box start dan zie je wat voor bootloader erin zit "boot 84" moet je zien of als je een ouder bootloader hebt een lager nummer. Wat voor type box heb je dan zal ik je de bootloader geven.

Geplaatst:

Lou (k), ik heb dit gedaan en nu geeft hij bij het opstarten versie 86 aan ???

Okee?? vreemd! maar is niet erg je bent in ieder geval redelijk up to date.Ik zal eens kijken of ik de nfi uitvoering kan vinden.

Geplaatst:

ik heb nu openpli 3.0 van vandaag er in gezet en dat ging zonder problemen, alles werkt vlekkenloos.

ik was bang dat door mijn oudere bootloader er iets mis zou gaan, maar het is gelukt.

bootloader is nog steeds na pli update versie 86.

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet het niet zeker maar alles wat ik lees op bootloader 87 is SSL en ik durf mijn vinger er niet aan te branden dat dit voor een Clone box is. Als ik het mis heb hoor ik het wel. Dus neem ik aan dat bootloader 86 de goede is die jij moet hebben.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

ok bedankt, alles werkt prima voor de rest, dus ik laat het met rust.

btw: de 7020hd is toch niet gecloond toch ofwel?.

Nou dat kun je wel zien neem ik aan, maar als jij hem gewoon bij een goede dealer hebt gekocht zou ik me daar geen zorgen over maken.
Geplaatst:

er bestaat geen clone van de 7020hd :grin: , ik heb me rot gegoogled, en als ze al bestaan dan heb ik een org. want bij een erkende dealer gekocht.

maar nu is mijn vraag nog niet helemaal beantwoord, want:

waarom staan de bootloaders niet op de website van dmm, of zit deze gelijk in de nieuwe orginele rom van dmm.

Geplaatst:

hi tritium,

jouw specifieke laatste vraag was waar is de bootloader op de dmm-site te vinden? Nou op die link dus, op dreamboxupdate.com staat al het officiele spul van DMM.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...