sattv4iedereen Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 hi, ik gebruik al 3 jaar bulguard,en was er best tevreden over.met de laatste versie 2013 ben ik niet zo tevreden.omdat mijn licentie nog meerdere maanden loopt,zou ik die wegdoen,omdat mijn pc's mogelijk te oud zijn.nu heb ik geen zin om 2X te betalen voor een antivirus. ik vraag zelfs of het nut heeft een betalende versie te nemen,want ik heb beroepshalve diverse contacten met advocaten,en als ik een mail krijg,staat in handtekening scanned met free avg de database enz. als advocaten,zelfs ziekenhuizen,met free versie werken,vraag ik mij af,of een gratise antivirus even goed is als een betalende versie?het enige grote verschil is,dat je geen privacy bescherming hebt,spyware firewall e.d. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
winwiz Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Je hebt hele goede Free versies, en hele slechte betaalde versies...... Meestal moet je met Freeversies meerdere verschillende pakketten installeren, er is zelden alles in 1. Denk aan bijvoorbeeld Avira als virusscanner, Malwarebytes tegen trojans, Een Firewall heb je al, die zit in Windows zelf en in tegenstelling wat veel mensen denken is die best wel goed maar uiteraard zijn er ook alternatieven voor. Het nadeel van Free kan zijn dat je niet alles zelf helemaal kan instellen of dat je af en toe een popup krijgt met reclame. Wat erg belangrijk is is de belasting van je systeem. Er zijn systemen die redelijk goed zijn maar zorgen ervoor dat je pc niet meer vooruit te branden is. Een andere is een fractie minder qua detectie maar je hebt er totaal geen last van..... Als je zoekt op av-test in google kom je een schat aan informatie tegen. NB ik kom op andere fora nog wel eens tegen dat er mensen zijn zonder scanner..... "ik weet wat ik doe" Mijn mening is dat deze van internet afgesloten moeten worden. Als je dan aan hen vraagt hoe weet je dat je niet besmet bent zonder virusscanner............... tja vul zelf maar in. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Klavervier Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Ik gebruik al vanaf het begin: microsoft securety essentials. Nog nooit geen probleem gehad. Deze is zonder veel poespas te instaleren en geen rotzooi. En is ook up to date. Let wel dit is mij ervaring een andere is weg van andere beveiliging, maar deze werkt zeer goed. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Penthe Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Hier zelfde ervaring met Microsoft Security Essentials, werkt prima heb nog nooit een probleem gehad en het belast je systeem ook niet en is bovenal gratis!
winwiz Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Ik kan het beamen, de laatste versie werkt behoorlijk goed en belast het systeem niet overdreven. Voor de gemiddelde gebruiker prima! Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Psychosammie Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Nog nooit geen probleem gehad Da's niet best dan Gebruik zelf altijd de gratis versie van AVG. En af en toe een scan met Malwarebytes. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sjattuh Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Ik gebruik MSE ook al vanaf het begin en ben er meer tevreden over dan sommige betaalde versies die ik heb gehad. Je moet alleen wel door de Genuine Windows test heen komen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pukje Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Ik gebruik al vanaf het begin: microsoft securety essentials. Nog nooit geen probleem gehad. Deze is zonder veel poespas te instaleren en geen rotzooi. En is ook up to date. Let wel dit is mij ervaring een andere is weg van andere beveiliging, maar deze werkt zeer goed. Dus altijd probleem
Klavervier Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Nu word het weer een janboel. Als iedereen maar gaat reageren op elkaar uitspraken. WIZ neem nu jou verantwoordelijkheid ook. En begin niet met hier en daar een klipje. Nee alles opver een kam. Geen geouwehoer daar is dit forum niet voor en ook niet voor elkaar afzeiken. Ik bedoel maar. Ik weet ook wel dat het hier met een knipoog word neer gezet, maar als ik zelf om zulke gein op/aanmerkingen krijg, ja dan kun je niet anders dan hier tegen in verweer komen. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Belsat Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Het enige probleem dat ik met MSE heb gehad is dat het verhindert om een image te maken met Windows 7.. Ciao, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Psychosammie Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 @Klavervier Slecht geslapen? Je reageert op een topic van een week oud. Bovendien heeft de topic starter al lang een goed antwoord gehad. Dus dan kan er af en toe ook wel een grapje tussendoor. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Klavervier Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 @Klavervier Slecht geslapen? Je reageert op een topic van een week oud. Bovendien heeft de topic starter al lang een goed antwoord gehad. Dus dan kan er af en toe ook wel een grapje tussendoor. Nu ik niet. Ik heb meer te doen als uit mijn neus peuteren. Soms is een bericht vatbaar om even anders te reageren. en al;s ik het doe, krijg ik winwiz gelijk over mij heen. Nee dan alles over een kam scheren en ik hou er nu ook maar over op, anders is het weer raak en op teentjes getrapt. Want lange tenen hebben sommige moderatoren wel. Nagels knippen zou een uitkomst zijn. En Nee geen grapjes maken hier anders vertropebeld het hier zo en word het een bende. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen