Gast ozerkose Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Wat is een normale snr voor Astra 28e bij mij staat hij op 14.00 db
stevie-v Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Wat is een normale snr voor Astra 28e bij mij staat hij op 14.00 db dat is niet te beantwoorden dat ligt aan het formaat van de schotel de lnb's die je gebruikt en aan de ontvanger VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 november 2012 Moderator Geplaatst: 21 november 2012 (aangepast) Dan zal dat wel normaal zijn. Heb je een kleine schotel kan het minder zijn, heb je een grote schotel, moet het meer zijn. Heb je een goedkope LNB kan het ook lager zijn, een dure, en dan hopelijk kwalitatief betere LNB kan meer signaal geven. Maar wij weten niet wat voor een schotel jij hebt, daarom is de vraag zoals je hem stelt eigenlijk niet te beantwoorden. Edit, stevie-v was mij net voor. 21 november 2012 aangepast door ceesv Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Seniorsatter Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 En dat hangt ook nog van het kanaal(transponder) af Voorbeeld: bij mij komt Channel 4 HD met kwaliteit 90 % binnen en Men $ Movies met 75 %
Sprietje Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 De 28 graden oost positie bestaat ook nog eens uit meerder satellieten, de Astra 1N met de spotbeam, de 2A en 2B met een noord en zuid-Europabeam en de Eutelast op 28,5 graden oost met een Europabeam. Afhankelijk waar je je in Europa bevindt kan dit ook al een groot verschil in ontvangststerkte opleveren maar ook in Nederland geven deze beams verschillende sterktes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen